
ASUS GTX 670 DCUII TOP - problemy w aplikacjach 3D
Rozpoczęty przez
Mr. Sanders
, 06 07 2012 22:45
30 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 15 07 2012 - 15:57
Mylisz fakty, w ciągu 10 dni możesz zwrócić towar z tytułu zawierania zakupu/umowy na odległość i niemożności sprawdzenia sprzętu i jego parametrów na miejscu. Ty korzystasz z prawa:
Art. 8. 1.Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
Art. 8. 1.Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
#22
Napisano 15 07 2012 - 18:28
No tak, ale w swoim profilu na stronie sklepu mam dostępną tylko opcję serwis standardowy. Jest zaznaczone, że należy ją wybrać w przypadku uszkodzonego przedmiotu.
#23
Napisano 15 07 2012 - 19:45
Opcja sklepu nie ma nic do rzeczy obowiązuje cie prawo konsumenta a nie pierdoły sklepowe, dzwonisz i mówisz im jakie masz prawa i co musza zrobić, jak maja problem straszysz rzecznikiem praw konsumenckich.
#24
Napisano 17 07 2012 - 21:07
Kartę wysłałem dzisiaj. Jeśli nie da się jej naprawić to dostanę nową sztukę albo zwrot kasy.
Użytkownik Mr. Sanders edytował ten post 17 07 2012 - 21:07
#25
Napisano 11 08 2012 - 11:36
Naprawa usterki nie była możliwa, a że w sklepie na stanie nie było już takich wersji od ASUSa, to dostałem w zamian ZOTAC GTX 670 AMP!. Karta trafi do mnie, prawdopodobnie, w najbliższy poniedziałek. Jest to zdecydowanie najmocniejsza 670-tka (choć różnica w stosunku do TOPa jest minimalna), jednak słyszałem, że ma głośne chłodzenie (ale przy tym bardzo wydajne), nie mówiąc już o tym, że wygląda paskudnie (ale to nie jest aż taki ból). Jeśli macie coś do powiedzenia na temat tej karty to będę wdzięczny jeśli się tym ze mną podzielicie.
Zdenerwowało mnie trochę to, że sklep nie skonsultował ze mną decyzji o wymianie karty na inną wersję, nie dając mi, tym samym, możliwości wyboru. Wg mnie takie sprawy powinny być ustalane z użytkownikami. Co wy o tym sądzicie?
Zdenerwowało mnie trochę to, że sklep nie skonsultował ze mną decyzji o wymianie karty na inną wersję, nie dając mi, tym samym, możliwości wyboru. Wg mnie takie sprawy powinny być ustalane z użytkownikami. Co wy o tym sądzicie?
#26
Napisano 12 08 2012 - 09:53
Na gorsze ci nie wymienili
ciesz się
TOP tez ma głośne chłodzenie... AMP ma wydajniejsze od TOP'a chłodzenie wymienili ci kartę na nieco lepszy model



#27
Napisano 14 08 2012 - 21:37
Oj tak, GTX 670 AMP! nie jest specjalnei ciche pod obciążeniem

#28
Napisano 26 08 2012 - 09:27
Jak pisałem już wcześniej, w zamian za uszkodzonego ASUS GTX 670 DirectCUII TOP otrzymałem ZOTAC GTX 670 AMP! Edition. Testowałem go przez ostatni tydzień w grach i 3DMark11. Przez benchmarki przeszedł bezproblemowo, w grach też działa prawidłowo - na TOPie 3DMark11 i gierki z DX11 sypały się po kilkunastu minutach. Co dziwne wynik w 3DMark11 jest minimalnie niższy od TOPa (i to uszkodzonego), a przecież karta jest lepsza. Chłodzenie jest wydajne (po 3-4 godz. grania w Alan Wake temperatura dochodzi do ~70 stopni Celsujsza), ale znacznie głośniejsze pod obciążeniem niż DirectCUII, choć nie tak bardzo, jak się tego obawiałem - nie jest uciążliwe, można spokojnie grać. Moje wątpliwości budzi tylko jedna rzecz - podczas grania w Alan Wake obciążenie karty sięga 99% a użycie zasilania dochodzi do 100.8% TDP. Czy jest się czym martwić?
#29
Napisano 26 08 2012 - 14:10
A co cie dziwi jak Alan Wake na full Detalach daje w [beeep] kartom tak samo jak Crysis.... nie widzisz jaką tam masz dobra grafike, fizyke, i efekty świetlno cząsteczkowe? Każda grafa na full będzie obciążana.... to logiczne. Nie ma sie czym martwić.
#30
Napisano 27 08 2012 - 10:34
Pamiętam jak dziś rok 2007 i wielkie rozczarowanie 8800 Ultra, która ledwo ciągnęła Crysis na pełnych ustawieniach. Widać z Alanem jest podobnie, o ile tekstury pozostawiają sporo do życzenia, o tyle dynamiczne oświetlenie i efekty z nim związane przebijają wszystko, co do tej pory ujrzało światło dzienne.
Ale i tak martwi mnie fakt, że Power Consumption przekracza 100%. Ostatnio było 103.6% w Alan Wake.
Inna sprawa, że w biuście moja karta ma taktować - zgodnie z deklaracją producenta - z częstotliwością 1176 MHz, i o ile w grach nie obsługujących DX11 wartość ta jest utrzymana, o tyle w grach ze wsparciem DX11 dochodzi do jej przekroczenia. Np. w Alan Wake karta osiąga ~1189 MHz. I w tym przypadku też nie mam pewności czy wszystko jest w porządku.
Ale i tak martwi mnie fakt, że Power Consumption przekracza 100%. Ostatnio było 103.6% w Alan Wake.
Inna sprawa, że w biuście moja karta ma taktować - zgodnie z deklaracją producenta - z częstotliwością 1176 MHz, i o ile w grach nie obsługujących DX11 wartość ta jest utrzymana, o tyle w grach ze wsparciem DX11 dochodzi do jej przekroczenia. Np. w Alan Wake karta osiąga ~1189 MHz. I w tym przypadku też nie mam pewności czy wszystko jest w porządku.
#31
Napisano 29 08 2012 - 07:24
W porzadku.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych