Skocz do zawartości


Zdjęcie

Alternatywa dla zasilacza Corsair TX650M


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 pio2009

pio2009

    Początkujący

  • 15 postów

Napisano 16 11 2012 - 15:23

Ok sprawdze to.
Mi trzech panow w komputroniku mowilo ze maja obowiazek.
Jednak czy nie klamali to tego nie wiem.
Po namysle musze zarzadac na pismie potwierdzenia tych slow bo podzespolow w komputerze objetych dluzsza gwarancja niz 2 lata mam pare.
Jak nie dostane tego na pismie to nie przyjme zestawu.

Użytkownik pio2009 edytował ten post 16 11 2012 - 15:50

  • 0

#22 Igorius

Igorius

    Magister

  • 464 postów

Napisano 16 11 2012 - 21:37

ale wyglada na to ze sklep musi nam zapewnic kontakt z serwisem producenta.

Nic nie musi - wszystko masz dokładnie opisane w dokumencie gwarancyjnym. Jeśli jest tam napisane, że tak to ok, jeśli nie to pozostaje samemu bezpośrednio reklamować.

Po namysle musze zarzadac na pismie potwierdzenia tych slow bo podzespolow w komputerze objetych dluzsza gwarancja niz 2 lata mam pare.
Jak nie dostane tego na pismie to nie przyjme zestawu.

Prawa i obowiązki sklepu, producenta i klienta dokładnie określa dokument gwarancyjny - zazwyczaj na każdy podzespół jest inny ponieważ inni są producenci konkretnych elementów zestawu. Tak więc żądaj dokumentu gwarancyjnego i nie pozwól odesłać się do strony internetowej, na której wszystko w prosty sposób w każdej chwili można coś zmienić. Popatrz też, iż ustawa konsumencka określa, że aby gwarancja była ważna mis być na nią dokument - inaczej jej nie ma...

Użytkownik Igorius edytował ten post 16 11 2012 - 21:38

  • 1

#23 pio2009

pio2009

    Początkujący

  • 15 postów

Napisano 19 11 2012 - 14:29

Cholernie sie na tym sklepie zawiodlem.
Myslalem ze kupuje w sklepie w ktorym podejscie do klienta bedzie na "zachodnim" poziomie.
A tu nie dosc ze wiekszosc podzespolow dostepna tylko wirtualnie to jak juz sa to niewiadomo jak z ich gwarancja.
Obsluga niby mila ale no i tu ale bo zalezy na kogo sie trafi.
Generalnie wydajesz ponad 6 tysiecy a czujesz sie jakby byli niezadowoleni z tego ze oczekujesz wybranych podzespolow i ze zadajesz pytania majace dac pewnosc ze zakup bedzie udany.
Czy tak powinno byc w niby najlepszym sklepie komputerowym w Polsce ?
To juz pozostawiam Wam do oceny.
Ogolnie czuje sie jakby zrobiono mi łaske ze u nich kupilem a chyba powinno byc odwrotnie.

Pomijajac sprawy odczuc to gwarancja w komputroniku "podobno" wyglada tak.
Kupujac podzespol majacy gwarancje dluzsza niz 24 miesiace dostaje sie dodatkowo wydrukowana gwarancje komputronika na tyle ile wynosila gwarancja producenta.
Widzialem taka gwarancje wlasnie na przykladzie zasilacza Corsair.

Wyjatek stanowia podzespoly ktore na stronie komputronika maja info "w serwisie zewnetrznym"
Tych podzespolow nie obejmuje gwarancja komputronika i po uplywie 2 lat sklep moze nam odmowic pomocy w wyslaniu do serwisu.
Moze ale nie musi bo Panowie w sklepie twierdza ze zazwyczaj pomagaja w kontakcie z serwisem.

Jako ze w zapewnianie ustne nie wierze to na przyszlosc bede bral tylko podzespoly ktorych gwarancja producenta jest akceptowana i "powielana" przez komputronika.
W obecnym zestawie mam miec wszystkie podzespoly z gwarancja komputronika tak dluga jak okreslil producent danego podzespolu.
Wyjatek stanowilaby nagrywarka blu-ray pioneer ktora ma 2 lata "w serwisie zewnetrznym" ale to akurat nie ma znaczenia bo komputronik na caly zestaw daje i tak 2 lata gwarancji.
http://www.komputronik.pl/product/170721/Sprzet_komputerowy/Podzespoly/Pioneer_BLU_RAY_BDR_207DBK_SerialAta_bulk_black.html

Wydrukowalem sobie to ;)
http://www.komputronik.pl/service/pl/index/page/warranty_conditions#

2. Komputronik S.A. udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji wskazany jest w tabeli specyfikacji gwarancji (wyrażony w postaci xx, gdzie xx to liczba miesięcy) oraz liczy się od daty zakupu sprzętu. Sprzęt posiadający Gwarancję Producenta i wyrażony w tabeli specyfikacji GPxx, nie podlega warunkom gwarancyjnym Komputronik S.A. i powinien być serwisowany wyłącznie w punktach serwisowych wskazanych przez Producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej Producenta dostarczonej wraz z towarem.

I faktycznie dostane tabele z wyszczegolniona gwarancja dla kazdego podzespolu.

ppp.JPG - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl

To nie moj zestaw tylko przykladowy jaki dostalem jako wzor.

Użytkownik pio2009 edytował ten post 19 11 2012 - 14:59

  • 0

#24 pio2009

pio2009

    Początkujący

  • 15 postów

Napisano 24 11 2012 - 05:06

Mam juz zestawik w mieszkaniu.Wsio dziala bardzo dobrze poza wifi na plycie glownej.
Przezylem niemile rozczarowanie.
Router mam na biurku a kompa pod biurkiem odleglosc moze 50 cm i mam 2 lub 3 kreski - sila sygnalu dostateczna.
Beznadzieja bo na laptopie mam jakosc doskonala.
To "wifi go" na plycie glownej asusa jest tak slabe ?
Czy to obudowa fractala tak dobrze wycisza ze sygnal wifi takze ?

Plyte glowna mam Asus P8Z77-V PRO z wifi i obudowe Fractal Design R4
  • 0

#25 pio2009

pio2009

    Początkujący

  • 15 postów

Napisano 24 11 2012 - 18:18

Znalazlem antene zalaczona do plyty glownej i juz wifi smiga :)

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych