Skocz do zawartości


Zdjęcie

DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 jaydblack

jaydblack

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 22 09 2014 - 17:41

 Witam. Mam problem z internetem przewodowym na jednym z moich komputerów. Na pozostałych urządzeniach wszystko działa w porządku. W centrum sieci i udostępniania, wszystko jest normalnie wykrywane - połączenie z internetem właściwie występuje, ale po wejściu w jakąkolwiek przeglądarkę - brak dostępu do sieci. Zastanawiałem się czy jest to może jakiś problem z kartą sieciową, ale jest ona normalnie wykrywana, po zainstalowaniu sterowników również nic. Po wpisaniu w cmd -> ping , jakiegokolwiek adresu nie wywala żadnego błędu.

 
Czy macie jeszcze jakieś pomysły na to co może być nie tak?
 
Mój system to Windows 7 Ultimate.
 
Pozdrawiam.

 



  • 0

#2 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 22 09 2014 - 19:37

1. W jakiej przeglądarce masz taki problem?
2. Pobierz program Mbam i wykonaj pełne skanowanie systemu, upewnimy się czy nie masz w systemie jakiegoś złośliwego oprogramowania.

Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka

  • 0

#3 jaydblack

jaydblack

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 22 09 2014 - 20:40

Problem występuje w każdej przeglądarce.
Zdążyłem wykonać skana tym programem, ale, mimo wykrycia kilku rzeczy, problem wciąż występuje.


  • 0

#4 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 22 09 2014 - 21:59

Usunąłeś wykryte zagrożenia? Spróbuj jeszcze reinstalacji przeglądarki.

Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 jaydblack

jaydblack

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 22 09 2014 - 22:19

Tak usunąłem.
Reinstalacja nie pomogła.


  • 0

#6 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 22 09 2014 - 22:33

[size=4]
połączenie z internetem właściwie występuje, ale po wejściu w jakąkolwiek przeglądarkę - brak dostępu do sieci.
Pozdrawiam.

Nie opisałeś tego dokładnie, czy komunikat o braku dostępu do internetu pokazuje się po wejściu w przegladarke? Pokazują się jakieś dodatkowe informacje na temat tego błędu (w języku ang?)
Jaki masz status połączenia z internetem na pasku zadań?


Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 jaydblack

jaydblack

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 23 09 2014 - 03:08

A więc tak: internetu właściwie nie ma (komunikat 'nie można połączyć się z internetem w przeglądarkach, brak możliwości zaktualizowania aplikacji etc.), natomiast komputer zachowuje się tak jakby dostęp do internetu był - tzn. w pasku zadań normalnie występuje połączenie, w centrum sieci i udostępniania również wszystko jest w porządku.

Jeżeli chodzi o komunikaty to poza jednym, występującym w Chromie (po rozwinięciu 'więcej' przy komunikacie 'nie można połączyć z internetem'):
DNS_PROBE_FINISHED_NO_INTERNET. Poza tym, nic.

Właśnie ten brak jakichkolwiek wskazówek jest dziwny. Jestem pewien, że to nie dostawca internetu ani modem, bo przecież internet normalnie chodzi na innych urządzeniach. Raczej nie jest to żaden wirus, bo przeskanowałem kompa kilkoma różnymi programami (owszem wykryło tam parę pierdół)i bez skutku . Z kartą sieciową wszystko raczej też jest ok, bo niby pingi odbiera... Może coś z konfiguracją karty sieciowej?


Użytkownik jaydblack edytował ten post 23 09 2014 - 03:09

  • 0

#8 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 23 09 2014 - 09:54

Wejdź we właściwości połączenia sieciowego i dla protokołu TCP/IPv4 wprowadź te 2 adresy jako preferowany oraz alternatywny. Powinno to wyglądać tak
http://img442.imageshack.us/img442/4851/schowek01xw.jpg
Najlepiej użyj OpenDNS:
208.67.222.222
208.67.220.220

Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Qauke edytował ten post 23 09 2014 - 10:45

  • 0

#9 batz

batz

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 24 09 2014 - 08:46

Witam, podpinam sie pod temat mam chyba identyczny problem, z tym, ze u mnie polaczenie z internetem nie zrywa od razu po wlaczeniu przegladarki a dopiero po odwiedzeniu niektorych stron, np youtube czy filmweb.

 

czasami przy korzystaniu z mozilli przy wystapieniu bledu wyskakuje taki komunikat : Błąd przetwarzania XML: nieoczekiwany stan parsera Obszar: jar:file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Mozilla%20Firefox/browser/omni.ja!/chrome/browser/content/browser/aboutneterror/netError.xhtml Numer wiersza: 304, kolumna 68: <div id="ed_connectionFailure">&connectionFailure.longDesc;</div> -------------------------------------------------------------------^

 

od siebie dodam jeszcze, ze korzystajac jednoczesnie z komunikatora  [ventrilo] grajac w gre online, czasami przy wystapieniu tego bledu nie wyrzuca mnie z nich, moge normalnie rozmawiac i grac ale np. po ponownym ich uruchomieniu nie moge uzyskac polaczenia.

 

Probowalem proponowanych metod, zadna nie pomogla.

pozdrawiam.


  • 0

#10 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 24 09 2014 - 10:05

Uruchom CMD (jako administrator) i wpisz:
ipconfig /flushdns
net stop dnscache
net start dnscache
Jeżeli nie pomoże podaj logi z AdwCleaner

Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 jaydblack

jaydblack

    Obserwator

  • 5 postów

Napisano 24 09 2014 - 20:09

Wejdź we właściwości połączenia sieciowego i dla protokołu TCP/IPv4 wprowadź te 2 adresy jako preferowany oraz alternatywny. Powinno to wyglądać tak
http://img442.imageshack.us/img442/4851/schowek01xw.jpg
Najlepiej użyj OpenDNS:
208.67.222.222
208.67.220.220

Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka

Niestety nic nie pomogło. Jeszcze jakieś pomysły?

Dodam jeszcze, że w menadżerze urządzeń, zakładce karty sieciowe, wyświetla się błąd z Kartą tunelowania Teredo - nie można uruchomić tego urządzenia (kod 10). Czy może to powodować ten problem?



Użytkownik jaydblack edytował ten post 24 09 2014 - 20:21

  • 0

#12 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 24 09 2014 - 20:16

1. Sprawdź opcję którą podałem w poście #10
2. Jeżeli nie pomoże, spróbuj przywrócić system do dnia kiedy miałeś połączenie z internetem w przeglądarce.
3. Jeżeli z tych dwóch opcji nic nie pomoże, to skontaktuj się ze swoim dostawcą internetu.
Jeżeli już rozwiążesz swój problem, daj znać co powodowało taki błąd. Powodzenia :)

Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka

  • 0

#13 batz

batz

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 25 09 2014 - 07:44

problem zniknal po wykonaniu najprostszych czynnosci az wstyd pisac, ale coz.

niestety nie mam pewnosci po ktorej dokladnie, poniewaz wykonalem je jedna po drugiej bez sprawdzania w trakcie.

 

usunalem karte sieciowa teredo, zainstalowalem aktualizacje [opcjonalna] dla mojej karty sieciowej, zainstalowalem aktualizacje [wazna] dodatek service pack 1 dla win7.zrestartowalem komputer, dziala jak nalezy.



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych