Dyskusja na temat Samochodów, Motorów, etc.
#381
Napisano 19 01 2010 - 18:54
Może ceny obniżą
#382
Napisano 19 01 2010 - 19:10
Niedługo ma wejść projekt że państwo będzie dopłacać dla osób które chcą założyć instalacje lpg w samochodzie to wtedy już w ogóle będzie szał na lpg. Unia ma dawac kase na to , bo lpg jest bardziej ekologiczne
#383
Napisano 19 01 2010 - 19:16
#384
Napisano 19 01 2010 - 19:34
#385
Napisano 19 01 2010 - 22:07
I oczywiście moja wypowiedź była skierowana do Andyego.Ja jestem przeciwnikiem gazowania i diesli. Diesel nie samochód, a gazowanie np. Mitsubishi Eclipse to po prostu idiotyzm.
#386
Napisano 19 01 2010 - 22:41
#387
Napisano 19 01 2010 - 22:42
krzychu zgadza sie , zresztą każdą sekwencyjną instalacje da rade tak ustawić żeby moc wzrosła no ale przy tym oczywiście spalanie też wzrośnie.
Najnowszej generacji instalacje montują nawet w drogich i skomplikowanych silnikach np BMW M5 itp i różnicy w porównaniu do benzyny nie ma oprócz tańszej jazdy.
Użytkownik jackass edytował ten post 19 01 2010 - 22:45
#388
Napisano 19 01 2010 - 23:03
Za to ten benzyniak 100 konny, głośne to jak nie wiem co i żadnej mocy nie ma. Przy wyprzedzaniu zawsze trzeba bieg redukować i cieszyć się tym buczeniem... Nie mówię, że diesel jest cichy. Bo przy 160 słyszy się go wyraźnie. Ale samo przyśpieszenie i elastyczność sprawia więcej frajdy z jazdy. Ale ja osobiście jestem za doładowaną benzyna. I nie mówię tu o BMW M5 z 500 konnym silnikiem, tylko nawet o Golfie VI z silnikiem 1.4 TSI. Przyśpiesza nieźle i jeszcze ma fajny dźwięk, który wydobywa się z kompressora.
#389
Napisano 20 01 2010 - 00:48
troche mi sie nie chcialo wierzyc, ale nie moge sobie przypomniec z jakiego zrodla to czytalem...
edit@down:
poprawione (pewno mi sie literka nie wcisnela, bo normalnie nie robie ortow)
Użytkownik fernandez edytował ten post 20 01 2010 - 09:09
#390
Napisano 20 01 2010 - 08:13
#391
Napisano 20 01 2010 - 09:17
A czytaliście może o kosmicznych problemach z 2.0TDI 140KM VW ?? To kompletnie nie udany silnik , bardzo drogi w naprawach. Ostatnio o tym huczy że VW wypuścił złom z nagminnym problemem pękających głowic które pękają już po 150tys km. A koszt naprawy to prawie 9tys zł. Do tego nagminne zużycie zębatki wału korbowego też koło 9tys zł. Podobno wersja 170KM jest już pozbawiona tych wad. Ale nie ma jak stare sprawdzone i niezniszczalne 1,9TDI...
http://vwszrot.pl/
Użytkownik jackass edytował ten post 20 01 2010 - 12:32
#392
Napisano 20 01 2010 - 16:51
#393
Napisano 20 01 2010 - 18:03
Użytkownik jackass edytował ten post 20 01 2010 - 18:09
#394
Napisano 20 01 2010 - 18:56
#395
Napisano 20 01 2010 - 19:07
#396
Napisano 20 01 2010 - 19:10
#397
Napisano 20 01 2010 - 19:19
Podobają mi się za to nowe Fordy.
Użytkownik jackass edytował ten post 20 01 2010 - 19:20
#398
Napisano 20 01 2010 - 19:41
#399
Napisano 20 01 2010 - 20:07
#400
Napisano 20 01 2010 - 20:18
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych