Jako, ze jest to moj pierwszy post na tym forum, witam wszystkich. Moj problem zaczal sie jakies 3 dni temu, kiedy zdecydowalam sie podpiac router do komputera. Nigdy tego nie robilam, ale wszystko przebieglo sprawnie i fajnie, moge sie laczyc innymi urzadzeniami z internetem, jednak tego samego dnia pojawil sie problem. Internet dziala fajnie przez jakis czas, potem na pol minuty czy minute nie ma internetu, po czym znowu jest i tak w kolko. Odlaczylam router i niestety jest to samo. Wczesniej nic takiego nie mialo miejsca. Irytujace jest to troche, zarowno podczas ogladania filmikow online, czy sluchania muzyki, jak i podczas grania w gry online. Zalezy mi na naprawieniu tego, najlepiej by bylo z mozliwoscia podlaczenia routera i korzystania bez problemow, ale jesli nie ma takiej mozliwosci, to fajnie by bylo gdyby ktos poradzil mi co zrobic nawet bez uzycia routera.Posiadam router TP-LINK, model: TL-WR340G. Prosze o pomoc. Z gory dziekuje, pozdrawiam!
Internet "przerywa"
Rozpoczęty przez
Agniess
, 12 02 2012 19:55
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 12 02 2012 - 19:55
#2
Napisano 14 02 2012 - 22:28
Nie chcę cię straszyć, ale najszybciej wykonasz update firmware (http://www.tp-link.com/en/support/download/) przy podłączeniu z panelem np. przez LAN. Czasem wina leży po stronie komputera - patrz wirusy, ale z tym jest już więcej zabawy(odwiedź dział bezpieczeństwo).
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych