Chodzi tutaj dokładnie o sklep internetowy i konieczność prowadzenia historii kontaktów z klientem, systemu który nadzorowałby nad zamówieniami, realiacją, zadaniami dla pracowników itd. Jaki soft do takich rzeczy?
Jaki program do CRM dla firmy handlowej?
#1
Napisano 30 12 2014 - 17:57
#2
Napisano 23 01 2015 - 15:15
Do komunikacji zarówno wewnątrz firmy, jak i z podmiotami zewnętrznymi doskonale sprawdza się http://bestredmine.pl/. Program ten można zainstalować na własnym komputerze lub wykorzystać miejsce na serwerze, oferowane przez dostawcę programu. Można go dostosować do własnych potrzeb, dzięki instalacji dodatkowych modułów. Jego wdrożenie oraz obsługa nie stwarza żadnych problemów i zdecydowanie nie wymaga specjalistycznej wiedzy.
#3
Napisano 25 01 2015 - 13:57
Ja używam BizIn i jestem bardzo zadowolony. Program działa online, jest w pełni intuicyjny, a licencja to jakieś 10 zł miesięcznie. Dopiero jak wdroży się crm do firmy to widać różnicę w jakości kontaktów z klientami i zdecydowanie łatwiej to wszystko ogarnąć
#4
Napisano 16 03 2015 - 02:09
Najlepszy dla ciebie będzie Limdesk https://pl.limdesk.com/.Jeżeli posiadasz małą działalność to nie potrzebujesz nawet pakietu(do dwóch adresów email jest bezpłatna wersja bez ograniczeń czasowych).Sam system jest łatwy w obsłudze.Nie żeby był prymitywny-daje wiele możliwości (mam call center +/- 1000 rozmów dziennie). Dla mnie ważnym atutem jest aplikacja na telefonie.
#5
Napisano 17 07 2015 - 00:19
A ja na początek proponuję zapoznać się z tymże artykułem, który tłumaczy dokładnie od strony praktycznej co i jak: https://minicrm.pl/blog/crm-porady-poczatkujacych/
Żeby móc zdecydować się na jakieś konkretne narzędzie, trzeba najpierw wiedzieć jakie funkcjonalności oferują powszechnie dostępne CRM-y i do czego tak naprawdę mogą się przydać w naszej firmie. Każdy biznes jest nieco inny i warto zagłębić się co nieco w temat, aby móc dokonać jak najlepszego wyboru, jeśli chodzi o system CRM.
#6
Napisano 20 07 2015 - 11:43
Mogę Ci polecić BizIn - bardzo przyjemny program działający online, świetnie chodzi też w wersji mobilnej. Masz w jednym miejscu zebrane informacje o wszystkich kontrahentach, możesz sobie dodawać notatki o każdym kliencie w dowolnym miejscu programu i gromadzić całą korespondencję z nim. Działam na tym programie od roku i jestem bardzo zadowolony
#7
Napisano 23 06 2017 - 11:02
Użytkownik pawel315 edytował ten post 23 11 2017 - 12:03
linki
#8
Napisano 22 11 2017 - 18:39
W sklepach interentowych, szczególnie tych większych warto postawić na sporo usprawnień i automatyzacji. Ja słyszałam o bardzo fajnym systemie EDI - elektronicznej wymiany danych od firmy xxx Polecam zainteresować się również tą opcją, bo dzięki temu możecie sprawnie zarządzać zamówieniami i zmianami w nich oraz fakturami
Użytkownik pawel315 edytował ten post 23 11 2017 - 12:03
linki
#9
Napisano 12 01 2018 - 22:12
#10
Napisano 01 07 2024 - 07:18
Na pewno na Berberis zauważycie zmianę. Ale jak będzie duża, to zależy od wielu czynników.
Kluczową rolę odgrywa regularność we wprowadzaniu danych, zaangażowanie, odpowiednie dopasowanie funkcji.
Natomiast od razu cudów się nie spodziewajcie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych