mam następujący problem w systemie podczasd logowania mam dwa konta administratora tzn swój "tomek" a drugi piszę administrator próbowałem go usunąć i nie mam takiej możliwości piszę "brak uprawnień" jak próbuje to konto wyłączyć przez CMD: net user Administrator /delete to również piszę brak uprawnień dodatkowo pokazuje się jakiś błąd. Nie wiem co z tym zrobić bo to jedno konto strasznie mnie irytuje.
Konto administratora- jak wyłączyć?
Rozpoczęty przez
Qauke
, 23 03 2013 11:08
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23 03 2013 - 11:08
#2
Napisano 23 03 2013 - 11:42
Może to jest konto Super Administratora co to powinno być ukryte(winXP jest ukryte, w Vista też i w dodatku nieaktywne ) i ratować kiedy to, którego używasz zostanie przypadkowo uszkodzone. Coś takiego z cmd powinno je wyłączyć, ale później bywa, że ludzie mają problemy z włączeniem: net user administrator /active:no
Użytkownik bipiw edytował ten post 23 03 2013 - 13:30
#3
Napisano 23 03 2013 - 20:17
I nie udało się nawet w ten sposób usunąć/ wyłączyć tego konta administratora. Po wpisaniu w CMD to co podałeś powyżej pokazuje się coś takiego:
#4
Napisano 23 03 2013 - 20:31
Spacja przed /active.
#5
Napisano 23 03 2013 - 20:40
OK zrobione dzięki za pomoc.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych