Witam,
mam problem z moją kartą sieciową w laptopie Lenovo G710.
Wszystko było w porządku, super i w ogóle. Raz na jakiś czas internet się ot tak wyłączył, ale do dziś nie mam pewności, czy to problem karty czy Liveboxa,gdyż mniej więcej w tym samym czasie został wymieniony, ale do sedna.
Jakiś czas temu przeinstalowałam system, zainstalowałam wszystkie sterowniki i niby wszystko było w porządku. Do momentu, aż chciałam połączyć się z internetem. Komputer nie wykrywa karty sieciowej, a jedyne co mam w prawym dolnym pasku to 'kabel sieciowy jest odłączony".
Załączam screen z menadżera urządzeń.
I nie za bardzo wiem jak sprawdzić czy karta jest uszkodzona, czy problem leży gdzie indziej.
W tym momencie korzystam z internetu na przenośnym modemie SAGEM, który niestety jest delikatie uszkodzony i internet odłącza się za każdym razem gdy poruszy się kablem USB lub tym dziadostwem
Laptop Lenovo - problem z kartą sieciową
Rozpoczęty przez
Pheebsik
, 24 07 2016 17:43
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 07 2016 - 17:43
#2
Napisano 26 07 2016 - 10:46
hmm. moze jak odpalasz laptop zaczyna sie moze troche trzasc i powstają wibracje ktore poruszaja ten kabel usb albo poprostu wymen kabel
#3
Napisano 27 07 2016 - 17:27
Uszkodzone jest wejście USB adaptera, ale nie w tym mój problem. Problem w tym, że bezprzewodowo nie łączy się komputer z internetem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych