Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pogaduchy o grach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1634 odpowiedzi w tym temacie

#881 Gość_Wedge_*

Gość_Wedge_*

Napisano 11 04 2010 - 11:47

Mofis. Co ty za poradniki dajesz? To jest forum komputerowe, a nie strona torrentowa. Mi AC2 na win7 zainstalował się bez najmniejszych problemów. Kiedy wszedłem na torrenty zobaczyłem podobne instrukcje do uruchomienia gry - więc to nie jest tak po prostu. public/style_emoticons/default/wink.gif

Mylisz się, ja już nie będę mówić bo mam dosyć czepiania się mnie o wszystko. Skoro Tobie działa to się nie pytaj po co ten poradnik, tylko domyśl się że innym nie działa, bo były już kiedyś takie problemy na forum i to z oryginałami.
Ps. Skasujcie tą ankietę bo na razie nic nie kupujemy a to są stare pozycje ;]

Użytkownik Wedge edytował ten post 11 04 2010 - 11:56

  • 0

#882 Jakub566

Jakub566

    Pedobear

  • 897 postów

Napisano 11 04 2010 - 12:10

Chciałbym tylko zauważyć, że osoby które mają problemy z grą i chcą się poradzić na forum ZAWSZE wmawiają, że mają oryginał, bo jak wiemy z piratami nikt nikomu nie chce pomagać. ;]

  • 0

#883 Gość_Wedge_*

Gość_Wedge_*

Napisano 11 04 2010 - 12:12

Jestem pewien że te dwie osoby miały oryginał, bo widziałem zdjęcie ;]
  • 0

#884 anduvir

anduvir

    Zaawansowany użytkownik

  • 952 postów

Napisano 11 04 2010 - 14:13

Ja miałem oryginał, ale na wszelkie problemy pomagała reinstalacja Uplay Launcher ;]
  • 0

#885 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6 100 postów

Napisano 11 04 2010 - 20:06

Takich poradników ściągniętych żywcem z netu tutaj nie będzie, a już na pewno nie takich, które służą do obejścia zabezpieczeń, żeby sobie pośmigać na piracie.
Pirat jak będzie chciał, to sobie to poczyta na innym portalu.. Także cały ten tutorial idzie out.. Sorry.

Użytkownik Celdur edytował ten post 11 04 2010 - 20:06

  • 0

#886 Gość_Wedge_*

Gość_Wedge_*

Napisano 11 04 2010 - 20:20

On nie jest przeznaczony do obejścia zabezpieczeń widać z tego jak go nazwałeś (nie masz pojęcia co piszesz), ale do uruchomienia oryginalnej gry, poradnik był przeglądany przez admina, cóż, skoro Ty uważasz i wiesz lepiej od twórcy do czego jest przeznaczony, niech pozostanie w koszu, zajścia nie będę zgłaszał. A skoro uważasz że został przekopiowany z internetu, proszę, podaj mi link.
Edit. I co nie możesz się doszukać? Śmieszne.

Użytkownik Wedge edytował ten post 12 04 2010 - 08:26

  • 0

#887 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6 100 postów

Napisano 13 04 2010 - 08:48

Coraz bardziej zaczynają mi się podobać te filmowe Trailer'y gier -> http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Ghost_Recon_Future_Soldier_nabiera_ksztaltow-28052.html
Swoją drogą zapowiada się całkiem ciekawa pozycja.

Użytkownik Celdur edytował ten post 13 04 2010 - 08:53

  • 0

#888 Gość_Sicknature_*

Gość_Sicknature_*

Napisano 13 04 2010 - 09:23

Powrót Ghost Recon'a ehhh oni graficznie pobiją resztę zapowiada się sprzętożerny potwór ;]
  • 0

#889 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6 100 postów

Napisano 13 04 2010 - 09:41

Nie do końca.. Advanced Warfighter 2 nie był aż tak strasznie wymagający.
Fakt, że psyhX niszczył ATI , ale może teraz będzie inaczej.
Graficznie nie powalał strasznie.

Ciekawe kto teraz to kupi nie wiedząc jakie są wymagania -> http://www.3kropki.pl/p/1/2/0/crysis_2.php

Użytkownik Celdur edytował ten post 13 04 2010 - 09:43

  • 0

#890 Gość_Sicknature_*

Gość_Sicknature_*

Napisano 13 04 2010 - 09:47

Jedynie debil. Co do AW2 to kiedy wychodził graficznie powalał. A teraz gry które wychodzą powinny mieć nieco lepszą optymalizację pod ATI i coś z tym Physx'em zrobią żeby nie odbierał radości z rozgrywki.
  • 0

#891 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6 100 postów

Napisano 13 04 2010 - 09:48

Tja. Ten programowy PsyhX to o kant tyłka można potłuc.

  • 0

#892 Gość_Sicknature_*

Gość_Sicknature_*

Napisano 13 04 2010 - 09:50

Dzieki temu super usprawnieniu nie przeszedłem Cryostasisa bo artefakty graficzne ( nie z winy temperatury karty) odbierały radość z gry. I wyłączenie tego shitu nic wiele nie zmieniało.

  • 0

#893 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6 100 postów

Napisano 13 04 2010 - 09:53

Ja miałem tak w Mirror's Edge. W pewnym momencie gra zaczęła tak ciąć, że nie można było się poruszać.
Po zmniejszeniu PsyhX na low problem zniknął.
  • 0

#894 Gość_Sicknature_*

Gość_Sicknature_*

Napisano 13 04 2010 - 09:58

Mnie się nic nie cięło było po 40FPS problem polegał na tym że w pewnych momętach pod pewnymi katami kamery od środka ekranu pojawiały się poszarpane białe trójkaty i biegały wokoło po ekranie.... po zmianie położenia kamery na uniemożliwiające widzenie czegokolwiek problem ustepował. Pozatym obraz ładowania się gry miałem cały biały ;]
  • 0

#895 Macsch15

Macsch15

    Profesjonalista

  • 3 705 postów

Napisano 13 04 2010 - 14:10

Ciekawe kto teraz to kupi nie wiedząc jakie są wymagania -> http://www.3kropki.pl/p/1/2/0/crysis_2.php


Tacy jak Ty.
  • 0

#896 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6 100 postów

Napisano 13 04 2010 - 14:12

No No! Tylko, że ja kupię w dniu premiery i będę wiedział jakie są realne wymogi.
  • 0

#897 Macsch15

Macsch15

    Profesjonalista

  • 3 705 postów

Napisano 13 04 2010 - 14:14

I po co niby masz patrzeć ? jak miałeś 30 (?) fps w metro 2033
  • 0

#898 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6 100 postów

Napisano 13 04 2010 - 14:16

Metro 2033 w DX11 to przegięli i wszędzie o tym piszą.
Zobaczymy jak będzie w przypadku Crysis'a.
  • 0

#899 Macsch15

Macsch15

    Profesjonalista

  • 3 705 postów

Napisano 13 04 2010 - 14:22

Mimo że przegieli to ludzie z takim kompem jak Ty masz nie muszą się martwić o wymagania , chyba że gier które będę za ... rok ?
  • 0

#900 Celdur

Celdur

    Republic of Gamers

  • 6 100 postów

Napisano 13 04 2010 - 14:33

Mam nadzieję, że będzie to okres dłuższy niż rok.
Zobacz na 4870 działałem przez prawie 2 lata i z niczym nie było problemów.
A wychodziło wtedy o wiele więcej pozycji.
Chyba, że nagle będzie wysyp DX11 i bardzo wymagających pozycji, to wtedy może być kłopot.
Mimo, że z DX10 jeszcze wszystkiego nie wycisnęli.

Wracają do Metro 2033 to pod DX10 chodzi jak miód.. A różnic między DX10 i 11 jakoś nie mogę zobaczyć.
Chyba tylko czasami ostrzejsze detale różnych elementów.
A ten cały Shader Model 5.0 działa także pod DX10 jeśli pozycja ma możliwość ustawiania.
Pod DX10 na tej karcie myślę, że można bardzo długo pociągnąć.

Użytkownik Celdur edytował ten post 13 04 2010 - 14:41

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: GTA IV GTA 4



Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych