Pogaduchy o grach
#121
Napisano 16 09 2009 - 18:51
Powróć nieśmiertelny Underground'zie, nawet nie wiecie jak wiele osób szuka dwójki w sklepach
#122
Napisano 16 09 2009 - 20:37
#123
Napisano 16 09 2009 - 20:39
#124
Napisano 27 09 2009 - 12:42
EDIT:
No nie wyłączyłęm go poprzez menadżer zadań, a teraz się włączyć nie chce... reinstalacja.
EDIT2:
Reinstal gry i nic dalej to samo, wybieram język, anulowuję filmik, wyskakuje napis SHIFT i znów filmik. Mam talen do psucia...
EDIT3
No w końcu zaczął działać. Tylko się na trzecim wyścigu komp zawiesił.
#125
Napisano 30 09 2009 - 13:16
Szkoda tylko, że to ustawienie bardzo spowalnia grę i nie chodzi ona niestety dość płynnie. Mogliby wydać w końcu jakiegoś patcha na ten defekt.
#126
Napisano 30 09 2009 - 15:38
#127
Napisano 30 09 2009 - 21:56
#128
Napisano 01 10 2009 - 22:02
5,500
#129
Napisano 02 10 2009 - 09:13
O tym to już wiadomo od paru miesięcy.
A tak w drodze sprostowania to on wychodzi dokładnie 10 listopada, więc za miesiąc to on dopiero się ukaże na półkach
Natomiast już dawno ruszyła przedsprzedaż i wysyłka 10-11go listopada.
#130
Napisano 02 10 2009 - 10:43
Przecież nie dawno wyszedł ten World at War
#131
Napisano 02 10 2009 - 15:23
WaW wyszedł rok temu. Nowy COD będzie miał nazwę "Modern Warfare 2"
#132
Napisano 02 10 2009 - 21:00
Gra : 8/10
Znalazłem rozwiązanie, żeby nie trzeba robić trybów zgodności.czarny ekran.
#133
Napisano 02 10 2009 - 22:38
#134
Napisano 04 10 2009 - 13:39
#135
Napisano 04 10 2009 - 16:59
1. Ściągamy XMLFox'a.
2. Instalujemy go, włączamy i bierzemy ,,Open''.
3. Wchodzimy w ,,Moje dokumenty'', na Viście ,,Dokumenty'', dalej w NFS SHIFT i wybieramy ,,graphicsconfig''.
4. Bierzemy zakładkę ,,Script''.
5. Mamy taki tekst:
<?xml version="1.0" ?>
<Reflection>
<class name="BRTTIRefCount" base="root class" />
<class name="BPersistent" base="BRTTIRefCount">
<prop name="Name" type="String" />
</class>
<class name="GraphicConfigData" base="BPersistent">
<prop name="Mode" type="Fct" />
<prop name="Vsync" type="Fct" />
<prop name="Windowed" type="Fct" />
<prop name="TextureFilter" type="Fct" />
<prop name="TextureResolution" type="Fct" />
<prop name="Brightness" type="Fct" />
<prop name="CarDetailLevel" type="Fct" />
<prop name="TrackDetailLevel" type="Fct" />
<prop name="ShadowDetailLevel" type="Fct" />
<prop name="MotionblurLevel" type="Fct" />
<prop name="EffectsDetailLevel" type="Fct" />
</class>
<data class="GraphicConfigData" id="0xBB11E0">
<prop name="Name" data="" />
<prop name="Mode" adapter="0" width="1280" height="1024" antialias="0" refresh="60" />
<prop name="Vsync" vsync="0" />
<prop name="Windowed" windowed="0" />
<prop name="TextureFilter" texturefilter="1" />
<prop name="TextureResolution" textureresolution="2" />
<prop name="Brightness" brightness="10" />
<prop name="CarDetailLevel" cardetaillevel="2" />
<prop name="TrackDetailLevel" trackdetaillevel="2" />
<prop name="ShadowDetailLevel" shadowdetaillevel="3" />
<prop name="MotionblurLevel" motionblurLevel="2" />
<prop name="EffectsDetailLevel" effectsdetaillevel="2" />
</data>
</Reflection>
6. <prop name="Windowed" windowed="0" /> zmieniamy na <prop name="Windowed" windowed="1" />
7. Zapisujemy zmiany.
8. Włączamy grę, uruchomi się ona w oknie, w ustawieniach gry bierzemy na full screna i jazda!
W ten sposób możemy zmieniać ustawienia gry np. jeśli coś tak upapraliśmy, że gra się nie uruchamia. Dotyczy to prawie każdej gry.
U mnie rozwiązało to taki problem, że mimo najnowszego patha i ustawień zgodności gra się nie uruchamiała. To + ustawienia zgodności(najlepiej ustawić, Windows 98, albo 2000) = gra.
#136
Napisano 05 10 2009 - 14:37
Co do zgodności Win98/Me to gra niestety traci wiele z wydajności. Nie chodzi tak płynnie jak powinna..
[+] EDIT
Jednak nie musiałem używać w/w kodu. Wystarczyło w grze zmienić na tryb okna i wszystko działa pod Win 7 jak należy. Tryb okienkowy jest na cały ekran więc zupełnie nic się nie traci.
No i śmiga aż miło bez ustawiania zgodności. Może będzie to pomocne dla innych.
#137
Napisano 06 10 2009 - 21:31
#138
Napisano 06 10 2009 - 21:38
No chyba, że nie masz Visty lub 7 , to wtedy High
#139
Napisano 06 10 2009 - 22:00
#140
Napisano 07 10 2009 - 21:03
A ja dzisiaj uruchomiłem Crysis na nowej karcie graficznej. Jaram się nowymi efektami.
cóż za potfora kupiłeś ?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych