Skocz do zawartości


Zdjęcie

"Połączenie nie powiodło się" - problem z LiveBox TP.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 sound3d

sound3d

    Początkujący

  • 49 postów

Napisano 05 11 2009 - 20:05

Witam, mam zestaw LiveBox TP, system XP, podłączam wszystko i kabel Ethernet. W połączeniach sieciowych mam połączenie lokalne ale jest ono wyłączone i nie idzie go włączyć, pojawia się komunikat "Połączenie nie powiodło się" - jakieś pomysły?

  • 0

#2 wncvirus

wncvirus

    Leń !

  • 851 postów

Napisano 06 11 2009 - 13:10

Ja bym zrobił dwie rzeczy. Po pierwsze zrobił skan systemu programem combofix i loga wkleił tutaj na forum. A następnie odinstalował sterownik karty sieciowej i go na nowo zainstalował.

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: Livebox



Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych