Komputer został zakupiony w Polsce, w sklepie w którym na wszystko mam gwarancję lecz chodzi tutaj o transport i czas który trzeba włożyć w to aby ten proces przebiegł całkiem sprawnie bez czekania około miesiąca czasu. Jeżeli to wina zasilacza to nie widzę problemu aby kupić nowy, bo tak jak piszecie, ten się zupełnie nie nadaje i nie ma miejsca bytu z tymi częściami. Jeżeli zaś to karta graficzna to niestety ale będę zmuszony go jakoś wysłać do Polski aby serwis wymienił mi ją na nową bo innego wyjścia nie widzę w tej chwili.

Problem z GTX 550-Ti, gry się zacinają.
Rozpoczęty przez
Puzzle
, 19 01 2013 17:36
22 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 19 01 2013 - 21:17
#22
Napisano 19 01 2013 - 21:18
Nie ma sensu go odsyłać do PL. Udaj się do lokalnego serwisu w razie czego. Często pomagają bez zapłaty.
Użytkownik Celdur edytował ten post 19 01 2013 - 21:18
#23
Napisano 19 01 2013 - 21:20
Ok, postaram się jakoś rozwiązać ten problem bez jakiś większych kosztów. Dzięki za wszystko.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych