Witam,
Posiadam bezprzewodowy internet z PLAY, który używam na dwóch komputerach ( laptopie i stacjonarnym ). Do tej pory wszystko działało bez problemu lecz od paru dni nie działa mi internet w komputerze stacjonarnym ( w laptopie działa bez problemu ). chce zaznaczyć ze nie ingerowałem w żaden sposób w mój stacjonarny komp. Problem jest taki ze po podłączeniu modemu komputer go nie widzi, jest zainstalowany ale wyświetla się komunikat "brak urządzenia".
proszę o pomoc.
B
Problem z bezprzewodowym internetem Play
Rozpoczęty przez
BartoszM
, 06 08 2010 10:51
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06 08 2010 - 10:51
#2
Napisano 06 08 2010 - 10:58
Zainstaluj jeszcze raz sterowniki. Stare wywal i zainstaluj jeszcze raz.
#3
Napisano 06 08 2010 - 12:34
Robiłem już wszystkie tego typu operacje. ( mój modem działa tak, że po prostu wkładam go do gniazda USB i one sie sam instaluje. )
podejrzewam, że jest gdzies blokada w komputerze, która nie pozwala widzieć go mojemu komputerowi, tylko ja sie na tym nie znam, a tak jak napisałem nic nie zmieniłem w Kompie od chwili kiedy działał bezproblemowo.
B
podejrzewam, że jest gdzies blokada w komputerze, która nie pozwala widzieć go mojemu komputerowi, tylko ja sie na tym nie znam, a tak jak napisałem nic nie zmieniłem w Kompie od chwili kiedy działał bezproblemowo.
B
#4
Napisano 06 08 2010 - 14:56
Z takimi problemami to idź bezpośrednio do Play, skoro im płacisz to niech rozwiążą problem.
#5
Napisano 06 08 2010 - 17:09
Z takimi problemami to idź bezpośrednio do Play, skoro im płacisz to niech rozwiążą problem.
widzisz otóż nie zupełnie ponieważ tak jak napisałem modem na laptopie działa bez problemów, więc on sam w sobie działa. Problem więc musi leżeć gdzieś w kompie stacjonarnym...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych