Witam. Mam problem z internetem. Mianowicie dzisiaj rano internet po prostu padł, tak sam z siebie. Sprawdzałem router ( tp-link ) i wszystko wyglądało tak jak zwykle. Nie mogłem skonfigurować routera, ponieważ komputer nie łączył się na domyślne IP ( 192.168.1.1 ). Dodam, że Wi Fi działało bez zarzutów. Po resecie routera udało mi się połączyć aby go skonfigurować. Z internetem nadal nie mogłem się połączyć, po kliknięciu we właściwości połączenia lokalnego: IPv4 - Brak dostępu do internetu, IPv6 - Brak dostępu do sieci . Połączyłem się z internetem poprzez WAN miniport, internet działa normalnie, lecz dość uciążliwe jest, że z każdym startem komputera muszę na nowo podawać login i hasło. Dodatkowo przestała świecić dioda internetu na routerze, przestało działać Wi Fi ( mogę się połączyć, lecz żadna aplikacja ani strona internetowa nie ładuje się ). Ta sama sytuacja jest na każdym smartfonie i komputerze. Jestem dość zielony więc prosiłbym o pomoc, szukałem tego na innych forach lecz nic podobnego nie znalazłem.
Problem z internetem.
Rozpoczęty przez
Mordorkaiser
, 19 07 2015 00:49
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 07 2015 - 00:49
#2
Napisano 04 11 2015 - 12:22
A próbowałeś po prostu dzwonić do swojego dostawcy internetu? Może jest awaria?
____________________
Użytkownik Maciej6 edytował ten post 04 11 2015 - 12:23
#3
Napisano 17 12 2015 - 10:34
Dzwoń do operatora, inaczej to tylko gdybać tu będziemy:)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych