
Problemy niezidentyfikowane
#101
Napisano 14 01 2008 - 17:29
#102
Napisano 14 01 2008 - 17:33
#103
Napisano 14 01 2008 - 17:33
chkdsk rozumiem, że wykonany z poziomu konsoli odzyskiwania ?
Tak. Błędy niby wywaliło, ale i tak to nic nie daje.
Tryb awaryjny działa ? Ostatnia dobra konfiguracja działa ?
Niestety nie.
kamilcrewe - rozwalasz mnie. A w jakim dziale jesteśmy? Po drugie VISTA jest skończona! Matko, naucz się pisać po polsku, bo post #5 mnie rozwalił - mondre to na wsi, oddalonej od najbliższego miasta o 40 lat.
#104
Napisano 14 01 2008 - 17:37
sie pytalem serwisie.
#105
Napisano 14 01 2008 - 17:40
Nie dopracowana, a nie ukończona to co innego - madry - jak nie masz polskich znaków to wystarczy tak napisać, zresztą piszesz nie na temat. Sięgnij po słownik, bo nawet przemiły nie potrafisz napisać! krew mnie zalewa. Tequila - jakieś rozwiązanie?
#106
Napisano 14 01 2008 - 17:41
Może raz jeszcze konsola odzyskiwania i chkdsk z parametrami /p /r (celem weryfikacji czy wszystkie błedy zostały usunięte)
Opcjonalnie mozna probować - backup plików system i software z katalogu %windir%\System32\Config i przekopiowanie kopii wykonanych zaraz po instalacji z %windir%\repair (z poziomu konsoli odzyskiwania wszystko)
ren c:\windows\system32\config\software software.tmp ren c:\windows\system32\config\system system.tmp copy c:\windows\repair\software c:\windows\system32\config\software copy c:\windows\repair\system c:\windows\system32\config\system
Jak system wstanie to dalsze działania czynić można.
#107
Napisano 14 01 2008 - 17:41
#108
Napisano 14 01 2008 - 17:47
Na starcie stale ten sam błąd ?
Tak, tylko, że nie wyświetla się jakiś komunikat o błędzie, tylko po załadowaniu ok. 2 sek czarny ekran i restart.
Konsola odzyskiwania z bootowanej płytki Windowsa, tak??
#109
Napisano 14 01 2008 - 17:49
Edit:
Tak - konsola odzyskiwania z płyty instalacyjnej.
#110
Napisano 14 01 2008 - 17:51
#111
Napisano 14 01 2008 - 17:53
----
*[przyp. autora} Mowa oczywiście o Tequili

#112
Napisano 14 01 2008 - 18:01
#113
Napisano 14 01 2008 - 18:02


#114
Napisano 14 01 2008 - 18:05
#115
Napisano 14 01 2008 - 18:09

Nie karmic trolla.
#116
Napisano 14 01 2008 - 18:38
#117
Napisano 14 01 2008 - 23:11
#118
Napisano 14 01 2008 - 23:51
#119
Napisano 15 01 2008 - 00:02
1. przywrócenie tamtych plików rejestru - z poziomu konsoli odzyskiwania, włączenie trybu rejestrowanego (pod klawiszem F8 podczas startu systemu AFAIR jest opcja) - wówczas wyswietlenie w konsoli pliku c:\bootlog.txt (polecenie type bootlog.txt) może (ale nie musi) dac namiar na plik/sterownik, który uszkodzony jest
2. instalacja naprawcza (z przywróconymi plikami rejestru) -> http://support.microsoft.com/kb/315341/pl
3. instalacja na innej partycji (albo skorzystanie z jakiegoś LiveCD Linuksa czy też innego bootowalnego Windowsa Bart PE) i przywrócenie plików rejestru z folderów przywracania systemu zpozimu tego drugiego systemu -> http://support.microsoft.com/kb/307545/pl (część druga bo część pierwsza w zasadzie przećwiczyliśmy)
#120
Napisano 15 01 2008 - 20:26
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych