Nie wiem czy komuś się to przyda ale niech będzie
Krok nr. 1.) Tworzymy jakiś model w Sketchup np. 7 [Bez oteksturowania, zrobi się to w MilkShape]
Krok nr. 2.) Exportujemy go przez Skp do .kmz (Google Earth/Google Maps)
Krok nr. 3.) Zmieniamy format z .kmz na .zip
Krok nr. 4.) Rozpakowujemy archiwum, wyciągamy z niego NAZWA.dae (Folder Models)
Krok nr. 5.) Wkładamy go do FBX Conventer UI
Krok nr. 6.) Klikamy na zakładę .OBJ (Uwaga: NAZWA.dae musi znajdować się w jakimś folderze, inaczej NAZWA.obj nie pojawi się w źródle)
Krok nr. 7.) Zaznaczamy SAVE .FBX in ACSII
Krok nr. 8.) Klikamy Convert i otrzymujemy NAZWA.fbx
Krok nr. 9.) Włączamy Milkshape
Krok nr. 10.) Importujemy NAZWA.fbx
I cieszymy się modelem (niestety bez tekstur)
Nazwa konwentera: FbxConverterUI, wszystko można zdobyć/zrobić za friko.
Poradnik można kopiować z podpisem forum.tweaks.pl - Ninjapirate
Dziękuję za uwagę
Przenoszenie modelów z .skp/.kmz do MilkShape
Rozpoczęty przez
Mofispl
, 24 07 2010 01:32
Brak odpowiedzi do tego tematu
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych