Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Rozwiązano] Brama domyślna jest niedostępna - Windows 8.1


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
94 odpowiedzi w tym temacie

#81 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 03 11 2016 - 15:32

Wstaw jeszcze raz te zrzuty, bo nic nie idzie z nich wyczytać.

Tap Tap G2

  • 0

#82 ciasteczkowy33

ciasteczkowy33

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 24 11 2016 - 16:14

Hej, bardzo proszę o pomoc, nowy komputer z windowsem 10, ciągłe rozłączanie się internetu -> "brama domyślna niedostępna". Wyłączone 'oszczędzanie energii'.
Oczywiście na innym komputerze podłączonym do tej samej sieci tego problemu nie ma.
40071378948939874728.png



  • 0

#83 ciasteczkowy33

ciasteczkowy33

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 28 11 2016 - 15:36

sorki, nie ładuje się, tutaj screen.
Próbowałam na sztywno ustawić IP itd. ale niestety problem dalej jest :(

Załączone miniatury

  • Przechwytywanie.PNG

Użytkownik ciasteczkowy33 edytował ten post 28 11 2016 - 15:37

  • 0

#84 Czesio128

Czesio128

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 07 12 2016 - 00:58

Mam ten sam problem. Próbowałem stosować się do wskazówek w tym temacie ale efekty niestety żadne. Mogę prosić o pomoc? Jak coś windows 7

 

448f817db38666eada2e7eb720afb2d8.jpg


  • 0

#85 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 08 12 2016 - 07:59

@ciasteczkowy33
192.168.0.12
255.255.255.0
8.8.8.8
8.8.4.4
Zapisz ustawienia.

Użytkownik Qauke edytował ten post 08 12 2016 - 08:34

  • 0

#86 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 08 12 2016 - 08:45

@czesio128

Uruchom CMD (jako administrator) i podaj ping wpisując adres jakiejkolwiek strony.
  • 0

#87 Czesio128

Czesio128

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 11 12 2016 - 11:03

@czesio128

Uruchom CMD (jako administrator) i podaj ping wpisując adres jakiejkolwiek strony.

 

4a62c26a841f3d96160e5d0b1fa0eea3.jpg


  • 0

#88 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 11 12 2016 - 18:40

192.168.1.194
255.255.255.0
8.8.8.8
8.8.4.4
Zapisz ustawienia
  • 0

#89 Czesio128

Czesio128

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 12 12 2016 - 13:10

niestety nadal nic...


  • 0

#90 Qauke

Qauke

    Expert

  • 5 156 postów

Napisano 12 12 2016 - 14:09

A z 192.168.1.1?
  • 0

#91 Czesio128

Czesio128

    Nowy

  • 4 postów

Napisano 13 12 2016 - 18:14

wtedy to już w ogóle nie ma połączenia :)



  • 0

#92 dedorka

dedorka

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 30 01 2017 - 18:59

Dzień dobry. Ja też podłączam się do prośby o pomoc.

 

To już piąte forum, na którym szukam pomocy i tracę już nadzieję.

 

Laptop to DELL E6430, mam go od miesiąca, odziedziczony po kimś, w związku z tym postawiłam Windows 7 Professional od nowa.
System oczywiście legalny (W7), aktywowany oryginalnym kodem.
Sterowniki aktualne, pobrane ze strony producenta konkretnie pod ten model i system.
Oprogramowanie routera aktualne. Brak blokad czy ograniczeń co do ilości użytkowników.
Wszystkie parametry komputera ustawione na wysoką wydajność, również opcje zasilania ustawiłam tak, by sieci nie rozłączało nigdy.
Router to HUAWEI E5573 z kartą PLAY (testowałam - z PLUSem również rozłącza).

Do tej sieci podłączone są trzy laptopy i tylko na moim jest problem.

Problem pojawił się około 3 tygodni temu, bez konkretnej przyczyny, bez zmian w użytkowaniu.

Czy ktoś ma jakiś pomysł w czym może być problem?

Będę wdzięczna za pomoc.
Dorota

 


Załączone pliki

  • Załączony plik  log.txt   4,67 KB   263 Ilość pobrań

  • 0

#93 dedorka

dedorka

    Nowy

  • 2 postów

Napisano 31 01 2017 - 16:47

Odnawiam, bo oszaleję. Sytuacja się nie zmieniła, ale... 
dla testów podłączyłam dziś inny router - telefon z hotspotem i od prawie dwóch godzin nie rozłączyło, a tak długi czas spokoju nie zdarzył się od wielu dni.
Więc jest jakiś problem na linii router -> mój komputer. Ale TYLKO mój komputer. Pozostałe dwa połączone z nim działają bez zastrzeżeń.

  • 0

#94 bailif

bailif

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 04 02 2017 - 02:23

Ten sam problem, co chwilę rozłącza. Czasem chodzi 3 godziny czasem co pół minuty pada.

 

Oszczędzanie energii wyłączone, konfiguracja na sztywno wg takich danych:

 

192.168.0.17
255.255.255.0

192.168.0.1

8.8.8.8
8.8.4.4 

 

 

nie pomaga, komputer krzyczy że DHCP nie jest skonfigurowane (napraw usterkę i znowu "działa")

 

w załączniku ipconfig:

 

 

Załączone miniatury

  • ipcofig.png

  • 0

#95 flisek

flisek

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 08 05 2017 - 21:34

Witam mam dokładnie ten sam problem co wszyscy (co 15 min ograniczenie dostępu do internetu) pomaga resetowanie połączenia ale na krótki okres. W załączniki przesyłam screen z CMD


Załączone miniatury

  • IP.png

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych