Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rozłączenie internetu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Votu

Votu

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 16 10 2017 - 18:40

Witam, mam pewien problem z internetem, mianowicie aktualnie mieszkam w akademiku i korzystam z tutejszego internetu podłączając się przez kabel do gniazda sieciowego. Problem w tym, że dość często tracę połączenie, na ikonie od internetu pojawia się wykrzyknik, da się to naprawić korzystając z opcji napraw problem. Wyświetla się komunikat, że brama domyślna jest niedostępna. Mam tak od dwóch tygodni i powoli staje się to uciążliwe, z moich obserwacji wynika, że połączenie najczęściej tracę gdy intensywniej korzystam z internetu(przy przeglądaniu stron raczej nie pojawia się ten problem) tj. granie w gry, przed chwilą próbując pobrać większy plik, internet rozłączało mi średnio co 15-20 sekund. Nie wiem co może być tu problemem, bo jestem kompletnym laikiem w dziedzinie komputerów :/. Prosiłbym o jakieś porady, najlepiej dość w jasny i prosty sposób wytłumaczone tak, żebym zrozumiał o co chodzi ;)

 

Dodam, że posiadam windowsa 10, format był jakieś 3 dni temu, wyświetla mi się, że sterowniki mam najnowsze. Problem ten nie występuje jeśli korzystam z wifi lub będąc podłączonym pod USB.



  • 0

#2 Votu

Votu

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 20 10 2017 - 18:56

.

Użytkownik Qauke edytował ten post 20 10 2017 - 20:38
Proszę nie spamować, raz jeszcze i zamknę Twój temat!

  • 0

#3 tal

tal

    Początkujący

  • 106 postów

Napisano 22 12 2017 - 11:38

Dużo zależy też od sterowników. Wbrew pozorom, soft ma też duże znaczenie.


  • 0

#4 Torad

Torad

    Początkujący

  • 11 postów

Napisano 22 01 2018 - 14:33

Spróbuj raz jeszcze zainstalować sterowniki od karty sieciowej lub płyty głównej na swoim komputerze, być może to jest przyczyną notorycznego rozłączania się internetu. Daj znać czy pomogło.


  • 0

#5 czeczenski

czeczenski

    Nowy

  • 3 postów

Napisano 12 06 2018 - 22:41

Jeżeli nie sterowniki to może warto napisać do usługodawcy internetowego i opisać problem, też czasem mogą pomóc. 



  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych