Witam! Około miesiąca temu zakupiłem telefon Samsung Chat 335, głównie w celu korzystania z domowej sieci wifi. Do niedawna wszystko działało niebywale sprawnie i bezproblemowo. Tydzień temu jednak po połączeniu się z siecią i wejściu w internet, wpisaniu adresu i zatwierdzeniu go wyskoczył komunikat ''błąd łączenia''...od tamtego czasu nie mogę już przeglądać stron intrnetowych. Wciąż ''błąd łączenia''... Do czasu pierwszego problemu nie przestawiałem nic w ustawieniach sieci, lecz gdy stało się, czas mijał, a problem stawał się nurtujący postanowiłem wziąść sprawdę w swoje ręce. Niestety chyba tylko pogorszyłem sprawę :/ Wydaje mi się, że telefon lub router są źle skonfigurowane i, że to właśnie jest przyczyną ''błędu łączenia'' ale kompletnie nie znam się na tym i chciałbym posłuchać Waszych rad. Chciałbym wiedzieć jak ewentualnie skonfigurować urządzenia i czy nie jest to czasem wina telefonu. Pozdrawiam
Samsung Ch@t335 problem z Wi-Fi
Rozpoczęty przez
Artyomka
, 19 03 2012 21:37
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19 03 2012 - 21:37
#2
Napisano 19 03 2012 - 21:51
Wejdz po panelu Administracyjnego Routera pod adresem 192.168.1.1, dane logowania jeśli ich nie zmieniłeś to admin admin i zmień Channel na liczbę na jakąś od 4 do 7.
Gdy to nie pomoże przywróć ustawienia fabryczne telefonu.
Gdy to nie pomoże przywróć ustawienia fabryczne telefonu.
Użytkownik kosa006 edytował ten post 19 03 2012 - 21:52
#3
Napisano 19 03 2012 - 22:01
Ok, ustawienia fabryczne przywrócone, wszystko działa po staremu (jak powinno:). Ogromne dzięki i jeszcze raz gorąco pozdrawiam
#4
Napisano 19 03 2012 - 22:33
Nie ma problemu. Polecam się na przyszłość . Temat zamykam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych