Skocz do zawartości


Zdjęcie

Skaner zacina się na końcu HP 2060 K110 rękojmia a gwarancja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 JaCube

JaCube

    Początkujący

  • 109 postów

Napisano 02 02 2013 - 17:19

Witam! Problem ze skanerem był do tej pory niezauważalny, a to dlatego, że skanowało się co najwyżej jeden dokument i drukarkę się wyłączało. Teraz używam często skanera i przy trzecim dokumencie pasek postępu skanera zatrzymuje się przy końcówce skanowania, na drukarce migają wszystkie diody i wyskakuje błąd, że skaner nie jest podłączony. Trzeba wyciągać kabel od zasilania, podłączać, włączać na nowo i cykl się powtarza. Gdzieś czytałem, żeby ściągnąć sterowniki oryginalne z angielskieg stronyi tak też zrobiłem, jednak to nic nie dało. Jest to irutujące oraz marnuje czas, proszę o propozycję rozwiązania problemu.

  • 0

#2 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 06 02 2013 - 19:14

Ewidentnie to błąd hardwarowy - możesz jeszcze spróbować uruchomić skaner w funkcji ksero bez podłączania komputera, aby wykluczyć z możliwych usterek konflikt sterownika.

Nie jest to też typowy problem drukarki, bo na stronie HP nie ma słowa nt. skanera. Jeśli jako ksero nie działa możesz z czystym sumieniem oddać do serwisu czy skąd tam brałeś :(

  • 0

#3 JaCube

JaCube

    Początkujący

  • 109 postów

Napisano 08 02 2013 - 12:49

Sprawa jest taka, że działa i za każdym razem dokładnie na trzecim skanowaniu pod koniec zatrzymuje się i trzeba uruchomić na nowo drukarkę. Nie wiem nawet czy coś takiego się na gwarancję kwalifikuje. Zrobiłem ksero bez kompa tak jak powiedziałeś, to samo.
  • 0

#4 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 08 02 2013 - 13:23

Nadaje się na gwarancję, najlepiej nakręć też filmik i wrzuć im na pendrive - widziałem na forach ludzie mają podobne problemy z tą drukarką, więc pewnie wada fabryczna, o której się zbytnio nie chcieli pochwalić na stronie WWW producenta. Powodzenia :)
  • 0

#5 JaCube

JaCube

    Początkujący

  • 109 postów

Napisano 20 02 2013 - 13:15

Witam! Gwarancja serwisowa niestety minęła w styczniu, ale facet ją przyjął. Wgrali niby nowy firmware i nic więcej się zrobić nie da. Powiedział, że przy zacięciu wystarczy teraz nacisnąć krzyzyk/anuluj na drukarce i funga dalej. Niestety, tym razem zacina się przy skanowaniu nie za trzecim, a drugim razem, przy ksero za trzecim. Cyrk niesamowity. Chciałbym wgrać z powrotem stary firmware, podobno na stronie HP powinien być, nie mogę znależć. Jest tylko aktualizacja która nawiasem mówiąc nie chce się odpalić.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4063&lc=pl&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=4157336#N610
Zastanawiam się też nad wysłaniem tego do HP, przynajmniej by przysłali nową drukarę i już.
  • 0

#6 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 20 02 2013 - 16:46

Gdzie kupowałeś i kiedy? Jeśli nie gwarancja masz rękojmie 2 lata od zakupu sprzetu.
  • 0

#7 JaCube

JaCube

    Początkujący

  • 109 postów

Napisano 21 02 2013 - 11:08

W swojej miejscowości 12.01.2012 w sklepie http://optimal24.pl/ Powiedział, że u nich na drukarkę jest rok od daty zakupu. W HP na ich stronce mam gwarancję do 4.03.2013. Tutaj wg prawa mogą udzielać gwarancji ile chcą, chyba, że masz inne zdanie http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/46371-gwarancja-sklepu-gwarancja-producenta.html
  • 0

#8 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 21 02 2013 - 14:41

Wyszukiwarka nie gryzie: rękojmia.Prawo dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi przysługuje przez jeden rok, licząc od dnia wydania rzeczy, lub 2 lata, jeśli towar nabyłeś u przedsiębiorcy.
  • 0

#9 JaCube

JaCube

    Początkujący

  • 109 postów

Napisano 21 02 2013 - 17:13

Ok, rozumiem. Mam już do wydrukowania ten artykuł http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jak-dlugo-trwa-odpowiedzialnosc-za-wady-fizyczne-sprzedanej-rzeczy-1690687.html którym się posłużę. Tylko teraz jest sprawa, że podpisałem się pod papierkiem gdzie potwierdzam odbiór drukarki po naprawie pogwarancyjnej w związku z zacinaniem się skanera. Pytanie czy facet nie będzie się nim wypierał w jakiś sposób, że to nie jest wada produktu tylko która powstała w czasie i mogłem od razu to reklamować rękojmie. Pytam bo nie chcę wyjść na głupca potem.

Użytkownik JaCube edytował ten post 21 02 2013 - 17:17

  • 0

#10 makensis

makensis

    Naczelny

  • 5 036 postów

Napisano 26 02 2013 - 12:39

Wcześniejsze zgłoszenie usterki z tytułu gwarancji, nie ogranicza możliwości zgłoszenia w przyszłości w ramach rękojmi. Co ważniejsze klient ma dwa miesiące na zgłoszenie usterki od chwili jej zauważenia - po tym czasie prawa do rękojmi czy gwarancji nie mają uzasadnienia.

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: skaner zacina się HP 2060 K110



Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych