Witam! Problem ze skanerem był do tej pory niezauważalny, a to dlatego, że skanowało się co najwyżej jeden dokument i drukarkę się wyłączało. Teraz używam często skanera i przy trzecim dokumencie pasek postępu skanera zatrzymuje się przy końcówce skanowania, na drukarce migają wszystkie diody i wyskakuje błąd, że skaner nie jest podłączony. Trzeba wyciągać kabel od zasilania, podłączać, włączać na nowo i cykl się powtarza. Gdzieś czytałem, żeby ściągnąć sterowniki oryginalne z angielskieg stronyi tak też zrobiłem, jednak to nic nie dało. Jest to irutujące oraz marnuje czas, proszę o propozycję rozwiązania problemu.
Skaner zacina się na końcu HP 2060 K110 rękojmia a gwarancja
Rozpoczęty przez
JaCube
, 02 02 2013 17:19
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 02 2013 - 17:19
#2
Napisano 06 02 2013 - 19:14
Ewidentnie to błąd hardwarowy - możesz jeszcze spróbować uruchomić skaner w funkcji ksero bez podłączania komputera, aby wykluczyć z możliwych usterek konflikt sterownika.
Nie jest to też typowy problem drukarki, bo na stronie HP nie ma słowa nt. skanera. Jeśli jako ksero nie działa możesz z czystym sumieniem oddać do serwisu czy skąd tam brałeś
Nie jest to też typowy problem drukarki, bo na stronie HP nie ma słowa nt. skanera. Jeśli jako ksero nie działa możesz z czystym sumieniem oddać do serwisu czy skąd tam brałeś
#3
Napisano 08 02 2013 - 12:49
Sprawa jest taka, że działa i za każdym razem dokładnie na trzecim skanowaniu pod koniec zatrzymuje się i trzeba uruchomić na nowo drukarkę. Nie wiem nawet czy coś takiego się na gwarancję kwalifikuje. Zrobiłem ksero bez kompa tak jak powiedziałeś, to samo.
#4
Napisano 08 02 2013 - 13:23
Nadaje się na gwarancję, najlepiej nakręć też filmik i wrzuć im na pendrive - widziałem na forach ludzie mają podobne problemy z tą drukarką, więc pewnie wada fabryczna, o której się zbytnio nie chcieli pochwalić na stronie WWW producenta. Powodzenia
#5
Napisano 20 02 2013 - 13:15
Witam! Gwarancja serwisowa niestety minęła w styczniu, ale facet ją przyjął. Wgrali niby nowy firmware i nic więcej się zrobić nie da. Powiedział, że przy zacięciu wystarczy teraz nacisnąć krzyzyk/anuluj na drukarce i funga dalej. Niestety, tym razem zacina się przy skanowaniu nie za trzecim, a drugim razem, przy ksero za trzecim. Cyrk niesamowity. Chciałbym wgrać z powrotem stary firmware, podobno na stronie HP powinien być, nie mogę znależć. Jest tylko aktualizacja która nawiasem mówiąc nie chce się odpalić.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4063&lc=pl&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=4157336#N610
Zastanawiam się też nad wysłaniem tego do HP, przynajmniej by przysłali nową drukarę i już.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4063&lc=pl&cc=pl&dlc=pl&sw_lang=&product=4157336#N610
Zastanawiam się też nad wysłaniem tego do HP, przynajmniej by przysłali nową drukarę i już.
#6
Napisano 20 02 2013 - 16:46
Gdzie kupowałeś i kiedy? Jeśli nie gwarancja masz rękojmie 2 lata od zakupu sprzetu.
#7
Napisano 21 02 2013 - 11:08
W swojej miejscowości 12.01.2012 w sklepie http://optimal24.pl/ Powiedział, że u nich na drukarkę jest rok od daty zakupu. W HP na ich stronce mam gwarancję do 4.03.2013. Tutaj wg prawa mogą udzielać gwarancji ile chcą, chyba, że masz inne zdanie http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/46371-gwarancja-sklepu-gwarancja-producenta.html
#9
Napisano 21 02 2013 - 17:13
Ok, rozumiem. Mam już do wydrukowania ten artykuł http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jak-dlugo-trwa-odpowiedzialnosc-za-wady-fizyczne-sprzedanej-rzeczy-1690687.html którym się posłużę. Tylko teraz jest sprawa, że podpisałem się pod papierkiem gdzie potwierdzam odbiór drukarki po naprawie pogwarancyjnej w związku z zacinaniem się skanera. Pytanie czy facet nie będzie się nim wypierał w jakiś sposób, że to nie jest wada produktu tylko która powstała w czasie i mogłem od razu to reklamować rękojmie. Pytam bo nie chcę wyjść na głupca potem.
Użytkownik JaCube edytował ten post 21 02 2013 - 17:17
#10
Napisano 26 02 2013 - 12:39
Wcześniejsze zgłoszenie usterki z tytułu gwarancji, nie ogranicza możliwości zgłoszenia w przyszłości w ramach rękojmi. Co ważniejsze klient ma dwa miesiące na zgłoszenie usterki od chwili jej zauważenia - po tym czasie prawa do rękojmi czy gwarancji nie mają uzasadnienia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych