Skocz do zawartości


Zdjęcie

Voip SipLite nie działa. Blokujący router?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Listonosz_Edek

Listonosz_Edek

    Nowy

  • 1 postów

Napisano 17 06 2011 - 00:37

Witajcie,
Sprawiłem sobie ostatnio nowy router TP-link WD8901G.
Jest problem, dotychczas niemalże codziennie korzystałem z ,,telefonu internetowego" (SIP) sipLite (http://www.iaxtalk.com/siplite.html). Na Liveboxie działał bezproblemowo.
Na nowym routerze nie mogę zalogować się na konto telefonu. Najlepiej zilustrują to obrazki:
Dołączona grafika
Po jakimś czasie pojawia się komunikat: ,,connection timeout".
Myślałem, że chodzi o przekierowywanie portów:
Dołączona grafika
Bez skutku.

Podjęte przeze mnie działania:
1. Odinstalowałem całkowicie COMODO firewall.
2. Wyłączenie zapory Windows i osłon sieciowych Avast.
3. Wyłączenie Firewalla routera.
4. Reinstalacja programu.

Inne programy VOIP działają bezproblemowo (logowanie na to samo konto).
Co więcej, z laptopa (na którym sip też nie działa) podłączyłem się do pobliskiej, niezabezpieczonej sieci WiFi i telefon na konto zalogował się.
Tak wygląda poprawne działanie programu:
Dołączona grafika



Bezdyskusyjnie wina leży po stronie routera (a dokładnie w jego konfiguracji - nie znam się).
Co mogę jeszcze zrobić?
Zaznaczam, że inne telefony programy Sip VOIP mnie nie interesują.

Proszę o porady, pomoc.
Dziękuję.



Znalazłem rozwiązanie, ale jak jest zastosować na stałe?
http://www.tplink.com/es/support/showfaq.asp?id=343


Użytkownik Listonosz_Edek edytował ten post 17 06 2011 - 00:37

  • 0

Zobacz więcej tematów z tagiem: Livebox



Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych