![Zdjęcie](https://www.forum.tweaks.pl/public/style_images/master/profile/default_large.png)
Wolna praca systemu
#1
Napisano 22 01 2015 - 16:12
#2
Napisano 22 01 2015 - 19:24
Dobrze by było znać jeszcze parametry jednostki oraz jaki to system ...
#3
Napisano 22 01 2015 - 22:02
Co może być powodem, mógłby ktoś pomóc?
Czekaj, pójdę kupić szklaną kulę.
Bez minimum informacji i podstawowych testów możemy sobie gdybać do wielkanocy...
#4
Napisano 23 01 2015 - 00:07
To czekam na informacje ze szklanej kuli.
Windows 8.1 64-bit
Intel Core-i3 3120M 2,50 GHz
Intel HD Graphics 4000
4GB RAM
http://zapodaj.net/e...851f4a.png.html
#5
Napisano 23 01 2015 - 02:03
Postarałeś się.
Dysk wygląda w porządku, nie ma nic niepokojącego.
Czym skanowaleś dysk na obecność infekcji? Czy jakiś proces obciąża zasoby? Podrzuć screen z menadżera zadań. Czy ostatnio coś instalowałeś/modyfikowałeś w systemie?
#6
Napisano 23 01 2015 - 14:25
Zmieniłem antywirusa z Avasta na Avirrę, poza tym wydaje mi się, że nic nie robiłem. W sumie mało się na tym znam.
http://zapodaj.net/d0fe1974a9d61.png.html
#7
Napisano 23 01 2015 - 16:26
To chyba nie wszystkie procesy, jeżeli sprzętowych problemów brak to na począek poproszę o logi z FRST → /Zak%C5%82adanie-tematu-og%C3%B3lne-raporty-systemowe-t55253/
i autoruns → /Przydatne-narz%C4%99dzia-dezynfekuj%C4%85ce-i-ochronne-t51856/#entry261588/
#8
Napisano 23 01 2015 - 17:43
Autoruns: http://wklej.org/id/1605924/
FRST: http://wklej.org/id/1605928/
Addition: http://wklej.org/id/1605927/
#9
Napisano 23 01 2015 - 18:11
Pobierz plik z załącznika, umieść go obok narzędzia FRST, po czym uruchom FRST i kliknij w nim "Fix". Jeśli potrzebny będzie restart wyraź zgodę. Po pomyślnym wykonaniu Fixa utworzy się plik fixlog.txt jego zawartość podaj na forum.
Następnie
- Uruchom Autoruns o odznacz w kluczu:
"HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run"
"Adobe ARM"
"iTunesHelper"
"SunJavaUpdateSched"
"HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run"
"CCleaner Monitoring" "CCleaner"
"DAEMON Tools Lite"
"GoogleChromeAutoLaunch_AD39DCBBF0C8E335115CF32EE510DE61"
I powyłączaj wszystko czego po prostu nie używasz, nie jest i potrzebne prz starcie systemu
Załączone pliki
#10
Napisano 23 01 2015 - 19:33
Dodaję fixlog i autostart.
Załączone pliki
Użytkownik mtsz15 edytował ten post 23 01 2015 - 19:40
#11
Napisano 24 01 2015 - 02:16
Na moje oko jest ok, jakaś poprawa nastąpiła ?
Wejdź na dysk C: i usuń z dysku folder C:\FRST
#12
Napisano 24 01 2015 - 19:28
Tak pół na pół
#13
Napisano 25 01 2015 - 13:45
W logach to już jest w porządku, a spróbuj powyłaczać w autostarcie te aplikacji, których nie znasz, bądz nie używasz.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych