Przede wszystkim zależy od tego dla jakiej branży ma być ta strona. Jakie są Twoje oczekiwania, jak wyglądają strony konkurencji, jakie masz oczekiwania - czyli podaj przykład stron które uważasz za atrakcyjne i na nich byś chciała się wzorowować.
Ale najważniejsze i fundamentalne pytanie - JAK CHCESZ SIĘ PROMOWAĆ. Większość ludzi myśli ,że zrobienie strony www to koniec działań związanych z promocją w internecie To błąd, najważniejesza jest strategia lub chociaż taktyka promocji. Strona internetowa jest jak folder czy wizytówka - treść z komunikatami które mpowinny zachęcić do dalszej współpracy i udzielić informacji o tym czym się zajmujemy, jak do nas trafić czy się z nami skontaktować. Można nie mieć standardowej strony www, a np. stronę na FB, Google plus itp. i sobie świetnie radzić (szczególnie usługi drobne) i znam sporo firm dla których media społecznościowe to główny kanał komunikacji, a strona www to dodatek.
Natomiast jeśli chodzi o produkcję, sprzedaż czy usługi profesjonalne jak np. architekci, medycyna, prawo itd. to warto zainwestować w profesjonalną stronę internetową.
Profesjonalizm rozumiem jako:
1. Zgodność z popularnymi przeglądarkami (FF, Chrome, IE, Safari, Opera etc.) czyli stworzenie strony w taki sposób aby prawidłowo się wyświetlała większości internautów.
2. Responsywność, strona powinna prawidłowo działać na urządzeniach mobilnych.
3. Optymalizacja SEO, sprawienie aby strona była dobrze postrzegana przez wyszukiwarkę i tym samym dało się ją wypozycjonować.
4. Możliwość integracji z Social media.
5. Łatwy i prosty CMS (system zarządzania treścią)
6. Atrakcyjny design.