Witam,jestem grafikiem i poszukuje jakiegoś dobrego notebook'a w przystepnej cenie ok. 1600zł Wymagania:Dysk twardy: 80GB i więcej...Pamiec RAM: 1024 i więcej...Procesor: 1,86GHz i więcej...Napęd: Dwuwarstwowa DVD lub coś lepszego...Matryca: 15,4" i więcej...Karta Graficzna: tu właśnie nie wiem co wybrać jaka bedzie najlepiej sie sprawdzala. Przedewszystkim chodzi o prace w programie...
To ja polecam ten telefon 5220http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=532625465opis http://www.mgsm.pl/katalog/nokia/5220/lub za 385 zlhttp://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=523426438
Witam!Niedawno kupiłem router TP-Link W8910G, który przekazuje połączenie do laptopa, a gdy będę miał komputer z serwisu, przekazywać będzie do PC`ta. Zastanawiam się teraz nad kartą sieciową do owego sprzętu. Podobno każda karta z dobrymi parametrami będzie kompatybilna. Nie wiem tylko czy jest jakaś różnica jakśli karta będzie na PCI, a na USB. Ogólnie zastanawiałem się nad czymś co...
witam chcialbym sciagnac simlocka z nokii 5220 z plusa.. pomoze ktos??z gory dziekuje za pomoc:)witam chcialbym sciagnac simlocka z nokii 5220 z plusa.. pomoze ktos??z gory dziekuje za pomoc:)Imei:355717029595386Z gory dzieki za pomoc:)
Witam.Chciałbym podłączyć Laptop Acer 5220 Extensa do telewizora PHILIPS 32 PFL 5322.W instrukcji telewizora pisze"Telewizor może być używany jako monitor komputerowy.UWAGA.Podłączenie komputera jest możliwe wyłącznie przez złącze HDMI.Złącze VGA nie jest obsługiwane"Natomiast w laptopie nie ma wyjścia DVI-D.Jest wyjście S-VIDEO i dlatego...
Witam.Mam problem z kartą SD w Extensa 5220.Mam starszą 128 MB(Kingston) i wind ją widzi,działa bez zarzutu.Kupiłem 2 GB EMTEC i jest problem.Chce ją sformatować a on mi na to,że się nie da.W linuxie wszystko jest OK.Na kompie w pracy udało się ją sformatować bez problemu(też mamy XP).Jak chcę zaktualizować sterownik to mi odpowiada,że ten jest...