Witam,Przymierzam się do zakupu komputera w granicach do max 5 tys. Ze względu na dość intensywną eksploatacje, preferowałbym te o wzmocnionej konstrukcji. Do tej pory obsługiwałem t61, który w pełni sprostał tym wymaganiom. Wstępnie mój wybór padł na dwa poniższe...
Za 700 zł mam możliwość kupienia: IBMLENOVOT500:CPU 2x2,53RAM 4 GB DDR3160 GB 7200 obr. Pytanie moje jest takie czy zakupić tego IBM czy w tej samej cenie kupić nowszy lapek z takimi samymi paramtetrami, lub bardzo zbliżonymi +/-
ale ten log z comboFix trudny do odczytania Sory! chyba juz Ok Dzieki wielkieA to z HijckthisLogfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2Scan saved at 19:58:37, on 2008-01-05Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16574)Boot mode: NormalRunning...
Hej,Zastanawiam się który z poniższych laptopów wybrać, nie znam się za dobrze, więc będę wdzięczna za podpowiedzi i też uargumentowanie dlaczego dany model lepszy waszym zdaniem. Jeżeli polecacie inne to też jestem otwarta.1.LENOVO Yoga Slim 7 14ARE05 Ryzen 5 4500U 16GB 512GB SSD W10 Laptop - ceny i opinie w Media Expert ...
Witam, będę wdzięczny za podanie stron internetowych poniższych producentów lub firm w których mógłbym sprawdzić konfiguracje następujących producentów:AcerAsusLenovoCompal Byłem na polskiej oficjalnej stronie Ausa i Acera jednak nie znalazłem modeli które mnie interesują Jestem zainteresowany dostępną konfiguracją poniższych laptopów:Acer Aspire...
Kolejne moje pytania wiążą się z matrycą LED:- jakie są plusy i minusy takiej matrycy ?- czy któreś z poniższych modeli mają taką matrycę ?Acer Aspire 5930GAcer Aspire 6930GAsus N50VnAsus X57VnCompal FL90Compal JHL90Lenovo Y530Lenovo T61pLenovo...