Instrukcja jak zdjąć simlocka z telefonu Samsung Galaxy S GT-I9000 Android za darmo, krok po kroku:1. Pobieramy i rozpakuwujemy plik Generate Unlock Windows.zip. Plik można pobrać z tej strony.2. Podłączamy Samsunga do komputera.3. Uruchomiamy plik Generate_Code.bat.4. Znajdujemy linie Network Control Key: to jest nasz kod.5....
A ja polecam tylko i wyłącznie Apple. Tutaj masz nówkę bez simlock'a za 899złhttp://allegro.pl/iphone-4s-czarny-8gb-nowy-gwarancja-bez-simlock-i4997846797.htmlNie ma w ogóle porównania z tymi wszystkimi andro-plastikowymi telefonami.Ja niedługo przesiadam się na iP 6 także moja 5ka bez jakiejkolwiek rysy na froncie i...
Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak mam sama zdjąć simlocka z LG bl20. Lekko jestem zielona w tych rzeczach.. tylko raz sciągałam simlocka z nokii, kieeedyś, jak było to łatwiejsze;P jest jakiś łatwy sposób na ściągnięcie tego simlocka? prosze pomóżcie..
WitamDostałem Nokie C3 z simlockiem Orange, zdjęcie simlocka kosztuje około 77pln. Moje pytanie jest takie - jak sam mogę ściągnąć simlocka ??Będę wdzięczny za pomoc pozdrawiam
Witam. Jestem nowy na tym forum i mam problem z podanym w tytule modelem samsunga. Byłbym wdzięczny za sugestie jak usunąć simlocka za pomocą kodu. Od razu informuję, że poniższy sposób nie działa:1 - Włącz telefon bez karty SIM 2 - Ściągnij pokrywę baterii i włóż nie akceptowaną kartę sim (bez wyłączania telefonu) 3 - w pełni zresetuj * 2767 * 3855 # ,...
Sposób jak ściągnąć prawie za darmo simlock z SE Jalou F100i.Wymagania:- SeTool2 Dongle- kabel USB- Sony Ericcson F100i JolauAby ściągnąć simlocka przygotuj telefon, program, podłącz go i ustaw:1. Wybierz: "Signed Mode"2. Zaznacz: "Security...