Witam,Na co dzień pracuję jako fotograf i grafik. Nie mam za bardzo obeznania w kwestii sprzętowej więc za wszelkie uwagi odnośnie niżej przedstawionej konfiguracji będę wdzięczny.Pracuję często na bardzo dużych plikach po kilka, kilkanaście i kilkadziesiąt GB. Najczęściej jest to photoshop cs6, lightroom4, SNS HDR, PtGui, KrPano i kilka jeszcze innych programów do grafiki. W przyszłości chce...
Chciałbym zapytać czy ktoś z Użytkowników forum posiada wspomnianą w temacie klawiaturę:Logitech Wireless IlluminatedK800 ?Po długich namysłach dzisiaj postanowiłem zakupić opisywaną ...
Witam , zapraszam do przeczytania mojej mini recenzji na temat chińskiego telefonu marki Sci Phone i68+recka jeszcze nie dokończona.Telefon kupiłem z ciekawości na allegro za 399zł czyli 1/4 ceny iPhona. Na rynku jest bardzo dużo różnych kopi iPhona , ta którą posiadam jest jedną z lepszych wersji. Posiada pełne w 100% polskie menu , choć w moim...
Netbook Acer Aspire ONE D255EMINI WPROWADZENIE CZYLI O CO KAMANNetbooki jak wiemy zdominowały już mocno światowy rynek co za tym idzie ciężko jest przekonać klientów tylko poprzez konfigurację sprzętową czy też designem. Producenci starają się za wszelką cenę by wprowadzić na rynek coś innowacyjnego. I tutaj...
RECENZJA SAMSUNG S3650 CORBYWygląd:Samsung wydając nowy telefon Corby zaskoczył nas nowoczesnym wyglądem z możliwością wymiany obudowy, które są dostępne wraz z telefonem w środku pudełka. Telefon ma łagodny, opływający kształt, zwinnie skryty, a jednocześnie podkreślony aparat w tylnej obudowie. Świetnie wygląda, przy innych szarych, prawie, że...
Witam.Poniewaz mam problem z resetowaniem w swoim HTC Desire i serwis Regenersis nie chce naprawic i pewnie bede musial telefon odeslac do Kanady tam gdzie kupiłem, chce kupic sobie nowy telefon.Ostatnio w miare dobre doświadczenia mam z SE K800i. Ale oddałem bratu i chce coś nowego. Cenowo aż tak się nie ograniczam oby telefon był dla mnie...