Witam wszystkich Do administracji wiem ze są posty na tym forum ale jest ich tyle ze idzie zwariować Dlatego proszę o szybką i profesjonalną poradę,pomoc. Jaki monitor wybrać do PC/ps3 ??Są rożne ale ja zastanawiam się nad :LCD LG 24" LCD W2443T-PF...
Chciałem kupić monitorek Sony X95FB niestety się spóźniłem i nie teraz go nigdzie nie moge dostać, więc zastanawiam się nad zakupem innego. Dodam, że przeszukałem forum i jest pare tematów, ale cena jest niższa i nie znalazłem żadnych info o monitorach belinea.Ostatnio zaciekawił mnie monitorek Belinea 1980 S1. usłyszałem jednak, że nie jest to dobra...
Witam,Zwracam się do forumowiczów z prośbą o pomoc w wybraniu laptopa. Jestem dość zielony w tym temacie, więc proszę o wyrozumiałość ;) Używany będzie głównie do neta, office'a, photoshopa (raczej starsze wersje). No może też czasem do grania.Ja znalazłem takie:Lenovo 100-15IDB (80QQ006FPB)stan nowygwarancja 12 miesięcy na firmę / 24 miesiące na osobę...
Mam na sprzedaż Radeona R9 280X w niereferencyjnym wydaniu ASUSA z chłodzeniem DirectCU II, którego chyba nie trzeba przedstawiać: 5 niklowanych rurek cieplnych, ogromny radiator, dwa 100 mm wentylatory - czyli w skrócie cisza i niskie temperatury ;) Karta pochodzi z wymiany gwarancyjnej w sklepie w zamian za padniętego 7970 Gigabyte. Niestety nie wiem jak wygląda sytuacja z gwarancją ASUSa,...
Mam do sprzedania: monitor: NEC MultiSync LCD1550v komputer: LG 40x120x40 AMD Athlon(tm) XP 1,11GHz, 512 MB RAM Windows XP Proffesional za ile sprzedać?? nie znam się zupełnie proszę o pomoc . ! albo na forum albo gg 13448175 z góry dzięki//na przyszłość od tego jest przyklejony temat zbiorczy//diablo45