MONITOR - ALLEGRO - 170,00 zł (z wysyłką)nofollowPozwole sobie na CTRL+C , CTRL+VProducent kineskopu ChungHwaGWARANCJA 24 M-CEMONITORY Z WYSTAWY AMERYKAŃSKICH MARKETÓWGORĄCO POLECAM TEN MODEL MANIAKOM INTERNETOWYM JAK I GRACZOM ,PONIEWAŻ JEST BARDZO DOBRE NASYCENIE BARW .! OGÓLNIE JEST TO JEDEN Z NAJLEPIEJ...
Witam,Zwracam sie do Was z uprzejma prosba o pomoc w doborze monitora. Tematow tego typu było zapewne dosc wiele, ale nie znalazlem nic co by rozwialo moje watpliwosci.Moze na poczatek pare konkretow. Jestem grafikiem, a dokladniej webdesignerem. Nie wiem czy mozna to juz nazwac profesjonalizmem (bo pytanie z zakresu "potrzebujesz
WITAMOTO POLECANE ZESTAWY KOMPUTEROWE W OKREŚLONYCH PRZEDZIAŁACH CENOWYCHZestawy przystosowane są do różnych zastosowań. Wszystko jest odpowiednio dobrane pod względem cena/wydajność. Wszystkie zestawy posiadają markowe zasilacze , a nie no-name tak jak większość szrotu z allegro i marketów. Wszystkie zestawy zapewniają także późniejszą rozbudowę. Wszystkie zestawy nadają się do OC...
Witam,Stoję przed zakupem monitora, 22-24 cali. Będzie on przeznaczony do projektowania grafiki, bardziej pod www niż dtp. Chociaż niczego nie wykluczam w przyszłości Podstawa to aby dobrze odzwierciedlał kolory, oraz posiadał przyzwoite kąty. Cena jaka mnie interesuje to między 1500-2500zł, gdyż
Witam wszystkich. Mam maly problemik w zwiazku z tym, ze moj stary samsung crt 17" konczy swoj zywot. Chcialbym sie przerzucic na lcd ale musi to byc cos dobrego...Mysle nad 19" panorama. Prosze o polecenie jakies bdb monitora w cenie do 1500zł. Oczywiscie gry/internet/filmy. Mam jeszcze pytanko, ...
Witam.W tych czasach 19" monitor to zadna rewelacja, owszem za 1500 zl kupisz dobry 19" panel, ale czy nie lapiej ciut slabszy ale np. 22"? Odswiezanie na lcd mozesz miec 100hz, ale przy nizszych rozdzielczosciach, kontrastu rzedu 2k, czy 5k(i tak tyle niema) to nie jestes w stanie zauwazyc.Czas...