Witam wszystkich,Mam poważny problem z komputerem - po jakimś czasie od uruchomienia muzyka zaczyna "skakać" i dosłownie nic nie da się zrobić z komputerem. Na Windows7 64 Wygląda to trochę tak jakby system wachlował procesami, a nie wykonywał właściwie żadnej pracy. Proces bezczynności ma ok 95-99% wykorzystania procesora, a wszystko praktycznie stoi w miejscu. Nie uruchamiają się...
Nie znam się na tym a lapek mi coś szwankuje...ComboFix 13-01-17.04 - Wilu 2013-01-24 16:21:58.1.2 - x86Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600.2.1250.48.1045.18.2046.1107 [GMT 1:00]Uruchomiony z: d:\documents and settings\Wilu\Pulpit\ComboFix.exe..((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Usunięto )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))..d:\documents and...
Oto Logi po użyciu programów, które były w instrukcji:OTL logfile created on: 2012-12-17 22:30:30 - Run 6OTL by OldTimer - Version 3.2.69.0 Folder = C:\Documents and Settings\Admin\Pulpit\OTLWindows XP Professional Edition Dodatek Service Pack 3 (Version = 5.1.2600) - Type = NTWorkstationInternet Explorer (Version = 7.0.5730.11)Locale: 00000415 | Country: Polska | Language: PLK | Date Format:...
OTL logfile created on: 2012-12-16 16:11:05 - Run 3OTL by OldTimer - Version 3.2.69.0 Folder = C:\Documents and Settings\Admin\Moje dokumenty\PobieranieWindows XP Professional Edition Dodatek Service Pack 3 (Version = 5.1.2600) - Type = NTWorkstationInternet Explorer (Version = 7.0.5730.11)Locale: 00000415 | Country: Polska | Language: PLK | Date Format: yyyy-MM-dd1,87 Gb Total Physical...
WitamMój Nod32 znalazł przy skanowaniu trojana injector trojan. Wykonałem skan OTL'em. Prosze o dalsze instrukcje:OTL logfile created on: 2010-09-18 19:40:42 - Run 1OTL by OldTimer - Version 3.2.12.1 Folder = C:\Documents and Settings\ABC\PulpitWindows XP Home Edition Dodatek Service Pack 3 (Version = 5.1.2600) - Type = NTWorkstationInternet Explorer (Version =...