AUTOMAT 24HOferujemy usługę odblokowania telefonów Nokia z każdej sieci za pomocą koduBez wychodzenia z domu – bez utraty gwarancjiZaufało nam już kilka tysięcy osób.Tutaj znajdziesz instrukcje do zdalnej kalkulacjiTylko u nas otrzymujesz ZA DARMO program oraz instrukcje, dzięki...
witam chciałem abyście pomogli mi wybrać telefon do wyboru mam telefony :htc wildfire s , nokia c5-03, nokia c3, n5230, SEyendo w150 , se x8 , se x10wizualnie odpowiadają mi htc i nc5-03 jako że używam n6310i przyznam ze totalnie nie znam się...
Win XP SP3Avast wykrył w msubxhro.dll trojana, potwierdził to F-secure. Nieopatrznie zgodziłem się na wyrzucenie go.Komunikat o braku tego pliku wychodzi: wielokrotnie w trakcie uruchamiania systemu, po kliknięciu w każdą ikonkę, praktycznie przy każdym uruchamianiu czegokolwiek. Dodam, że każda aplikacja uruchamia się...
Ciekawostka o piwieCiekawostka ze świata nauki:Ostatnie badania naukowe ujawniły, że piwo zawiera żeńskie hormony. Eksperyment przeprowadzono na reprezentatywnej grupie 100 mężczyzn. Aby sprawdzić, czy rzeczywiście piwo zawiera żeńskie hormony, każdy z nich dostał 11 litrowych butelek celem wprowadzenia ich zawartości do organizmu, czas badania wynosił ok. 3 godzin. Oto wyniki eksperymentu:- u...
Witam.Od jakiegoś czasu podczas logowania się na moje konto na fb zauważyłem że ktoś wyłącza mi czat.Nikt oprócz mnie nie zna mojego hasła. W ustawieniach konta pojawiają się dodatkowe logowania.Zauważyłem w procesach dziwny jak dla mnie proces - csrss.exeProszę o sprawdzenie moich logów z OTL. Myśle że coś oprócz...
Witajcie,Po dwóch tygodniach użytkowania E51 postanowiłem ją w końcu zrecenzować.Pierwsze wrażenie:Nokie E51 otrzymujemy w eleganckim i ładnym pudełku. Po otworzeniu ukazuje nam się w/w telefon, a oprócz tego:- lekka, ale szybciutka ładowarka, niestety z cienkim bolcem. Dlaczego "niestety" - wyjaśnie...