Karty dźwiękowe zintegrowane z płytą gówną mają 8b dźwięk, karty dodatkowe mają 16b i 24b (w opisach używają kanały).Wiadomo że najlepszy dźwięk masz z karty 24b tylko że ucho ludzkie nie jest doskonałym odbiorcą dźwięku dlatego do słuchania wystarczy ci karta zintegrowana i będziesz zadowolony. Tym bardziej że masz w systemie program obsługujący kartę,...
Witam, to mój pierwszy temat na tym forum...tak więc witam :D Od czego by tu zacząć... Po krótkim okresie z laptopem, jednak więcej frajdy sprawia mi coś więcej niż wymiana pasty czy dołożenie drugiej kości RAM.Jednak moje realia są takie, że niemogę od tak złożyć sobie PC za 2-3-4tyś złotych. Dlatego postanowiłem się własnię trochę pobawić w składnie PC oraz jego stopniowy...
Głownie myślałem nad procesorem, kartą graficzną i zasilaczem Dzięki za wyrozumiałość, ale w tych sprawach jestem zielony Teraz ostateczny zestaw:Procesor Intel Core i5-2400 3.1 GHz LGA1155 BOX - http://www.morele.net/procesor-intel-core-i5-2400-3-1ghz-bx80623i52400-box-361402/Płyta...
Witam otóż postanowiłem złożyć sobie jeszcze jeden komputer z cześci które znalazłem w szafie:Nvidia Geforce 6200 agpPlytagłowna ASROCK K7S41GPlytPlytaglowna GA-8IPE1000-GSis audio device 7012Ram...
Witam, zastanawiam się nad kupnem komputera, głownie do gier, chciałbym odpalić Red dead redemption 2 na wysokich oraz inne nowe tytuły. będę też na nim pracował, dokładnie do obróbki grafiki i video. PC będzie podkręcany, a w przyszłości ulepszany. Cenowo chciałbym wyrobić się w 3600 złotych.Wybrane podzespoły:1. Procesor - ryzen 7...
Witam:) Jestem tu nowy wiec jakby co to przepraszam za wpadki;) Mam taki problem mianowicie mam jakies dziwne zaciecia otz co chwile zacina mi sie komputer,nie moge grac w zadne gry nawet 2D huh.gif probowalem wielu rzeczy,wyczyscilem kompa z kurzu skanowalem anty virem,itp.temperatury sa w porzadku procesor nie osiaga temp.35 stopni a plyta