WITAMYOTO POLECANE ZESTAWY KOMPUTEROWE W OKREŚLONYCH PRZEDZIAŁACH CENOWYCHZestawy przystosowane są do różnych zastosowań. Wszystko jest odpowiednio dobrane pod względem cena/wydajność. Wszystkie zestawy posiadają markowe zasilacze , a nie no-name tak jak większość szrotu z allegro i marketów. Wszystkie zestawy zapewniają także późniejszą rozbudowę. Wszystkie zestawy nadają się do OC...
WITAMOTO POLECANE ZESTAWY KOMPUTEROWE W OKREŚLONYCH PRZEDZIAŁACH CENOWYCHZestawy przystosowane są do różnych zastosowań. Wszystko jest odpowiednio dobrane pod względem cena/wydajność. Wszystkie zestawy posiadają markowe zasilacze , a nie no-name tak jak większość szrotu z allegro i marketów. Wszystkie zestawy zapewniają także późniejszą rozbudowę. Wszystkie zestawy nadają się do OC...
Witam. Zamierzam dokupić części do mojego staruszka, dużo części. Nie znam się w ogóle na tym i chce zebyście mi pomogli.Do wydania mam około 3,5 tysiąca. Komputer jak najbardziej do najnowszych produkcji gier. Procesor, płytagłówna, ram, karta graficzna - to chciałbym kupić, i...
Witam wszystkich. Chciałbym kupić 6 monitorów Eizo FlexScan EV 2450 i chciałbym prosić o pomoc w złożeniu zestawu komputerowego za około 6000 PLN. Dostałem propozycję od firmy z taka konfiguracją : 1 PROCESOR CPU INTEL CORE I7 6700K 4.0 BOX 8MB VGA HD530 91W LGA1151 1 1218,70 1499,00 1499,00 2 WENTYLATOR AKC IN WENT SILENTIUMPC...
Biorąc pod uwagę dużą ilość dostępnych podzespołów zdajemy sobie sprawę z trudności złożenia odpowiedniego zestawu komputerowego. Przygotowaliśmy dla Państwa najbardziej optymalne zestawy komputerowe, biorąc pod uwagę stosunek wydajności do ceny, oraz stabilność całego zestawu – tak, aby raz kupiony komputer służył wiele lat ! Prezentowane przez nas rozwiązania można oczywiście w dowolny...
Witam chciałbym uzyskać wasze porady co do wyboru podanych elementów które wybrać albo czy coś zmienić pozdrawiam :) głównie do gier i obrabiania zdjęćPłytygłówne:https://www.morele.net/...