ale ty masz lepszą karte graficzą, a ja mam GF FX5200 128mb.Jak najbardziej Następujące karty graficzne obsługują grę tylko w rozdzielczości 800x600 przy niskim ustawieniu szczegółów:Seria ATI RADEON 9800, seria ATI RADEON X700,
witam serdecznie,Jestem właścicielem tego oto komputera, mam pytanie - co mógłbym w nim zmodernizowac w celu uzyskania lepszych efektów na grach, odpalilem ostatnio Obliviona i przy wysokiej grafice wyciąga zaledwie 20 fps. Nie wiem czy może moja karta graficzna jest niezbyt, czy może dodatkowy 1gb ramu, nie chcę pakowac 500 zł w kartę graficzną, oczekuje, że może ktoś z Was coś wymyśli co...
Witam,Jestem fanem gier "Gothic" ostatnio wyszła 4 część.Grałem we wszystkie częsci tej gry i chodziły mi bez zarzutów, jedynie część trzecia mi się troche zacinała.Aktualnie posiadam Windowsa 7, nie ukrywam , że wolałbym Windowsa XP którego kiedyś miałem, ale jestem kompletnie zielony, a w sklepie komputerowym chcą aż 100 zł za przeinstalowanie systemu. Więc postanowiłem, że sam...
A jaka mi byscie polecili karte graficzna? oto co mam:CPU - Intel® Core(tm)2 CPU 6400 @ 2.13GHz2.0 GB RAMMicrosoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build 6000)Video Card RadeonX1300/X1550Series 256 MB (ATI Radeon Graphics...
czesc Mam podobny problem, wiec "podepne" sie bo nie chce zakladac osobnego tematu. Mianowicie mam PC i 2GB ramu. Chce dokupic sobie 1GB lub 2GB, tyle ze nie wiem czy mi komp to pociagnie. Pytalem sie kilku osob i jedna mi powiedziala ze wszystko ok, a druga ze komp bedize chodzil wolniej?! o ile to mozliwe. Wiec oto moj raport z Everesta i prosze doradzcie czy kupowac ram i ile?...
Witam!Tez chce kupic sobie ze dwie kostki RAMu, gdzy myslalem ze mi 2GB wystarcza do czasu jak mi komp przestal dzialac jak mialem odpalonego Premiere Pro i Soundbooth w tym samym czasie. Przeczytalem tego posta i sciagnelem sobie EVEREST Home Edition i oto co mi pokazal: --------[ EVEREST Ultimate Edition...