Witam, jakiś czas temu mój komp zaczął nieco mulić, dodatkowo wariuje stacja dyskietek - wydaje co chwilę odgłosy jakby czytała dyskietkę, mruga lampka. Sprawdziłem wcześniej logi z HijackThis i podejrzanie wygląda plik/proces algv.exeDodam tez, ze moj antywirus (AVG) nic nie wykrywa, natomiast skaner online ESETNOD32 wykrywa jakies infekcje na kazdym pendrive'ie, który zostaje podlaczony...
Neostrada TP – usługa Telekomunikacji Polskiej oparta na technologii ADSL i ADSL2+ oraz na standardzie wymagającym użycia kompatybilnego modemu do połączeń internetowych. Usługa umożliwia stały dostęp do Internetu tylko na analogowej linii telefonicznej.Szybkość transmisjiMaksymalne...
Witam,mam problem z siecią w domu. Wygląda ona jak na załączonym obrazku. Na wszelki wypadek daję dodatkowego linka:FotoWrzut.pl - Darmowy hosting zdjęćRouter(1) - ten router podłączony jest do neostrady.Router(2) - połączony jest z
Witam. Na wstępie proszę o wyrozumiałość, ponieważ jestem niemal zielony w kwestii sieci komputerowych, konfiguracji routerów itp), no ale od czegoś trzeba zacząć.Mam taki problem: robię u znajomego taką operację:ma w jednym miejscu komputer z internetem (Neostrada 512kbit/s) przez ...
Witam wszystkich na forum Od kilku dni komputer zawiesza się niespodziewanie, przy przeglądaniu stron, a nawet po 2 godzinach nieużywania komputera od chwili jego włączenia. Najczęściej pomaga tylko restart. Kiedy udaje mi się otworzyć menadżer zadań, użycie procesora wynosi 100%, w pewnej chwili działało aż 177 procesów. Najczęściej mnożącymi się procesami są: ipconfig.exe, svchost, nbtstat,...
Witam co sądzicie o tych routerach? Ma służyć do stworzenia sieci WiFi dla kilku komputerów. Do tego będzie jeszcze antena zewnętrzna dookolna, najdalszy punkt oddalony 200-250m bez widoczności. Internet 20mb/sTP-LINK TD-W8950ND ADSL NEOSTRADA NETIA 150Mbps FVhttps://ssl.allegro.pl/tp-link-td-w8950nd-adsl-