Skocz do zawartości

router netgear n150

Wyniki znalezione na www.forum.tweaks.pl: router netgear n150

Router Netgear N150

Witam wszystkich! Proszę się nie śmiać że jestem aż tak zielony. Mam internet Orange Freedom i kupiłem wczoraj router Netgear N150 Wireless ADSL2+ Modem Router DGN1000. Pierwszy problem jaki się pojawia to że nie umiem dobrze go...

Router i odblokowywanie portów

Witam, posiadam router NETGEAR N150 wireless router WNR1000. Wczoraj chciałem podłączyć się do serwer Ventrillo mojego kumpla, lecz niestety wyskakuje mi tabliczka: "Unable to connect to server', jak czytałem w FAQ może być to...

Dziwny problem z internetem

Problem jest dziwny i złożony dlatego obawiam się że będę się musiał rozpisać.Wszystko zaczęło się kiedy zepsuł mi się komputer(płyta główna lub procesor)(jakieś 3 tygodnie temu),miałem wtedy od jakiegoś czasu windowsa 10 zaktualizowanego z windowsa 8.1. Miałem po serwisie wymienione wszystkie części oprócz karty graficznej i dysku Hdd. Używałem przed awarią karty sieciowej

Jaki router z podanych wybrać?

Witam napisałem wczoraj temat związany z wyborem routera dostałem kilka odpowiedzi ,ale niestety nadal nie jestem pewien jaki z nich byłby najlepszy ,prosiłbym o pomoc w wybraniu najlepszego.Pozdrawiam http://allegro.pl/tp-link-tl-wr841nd-router-300mbps-wi-fi-dsl-pppoe-i4164810043.htmlhttp://allegro.pl/

Jaki Router Do MM 512 ?

Witam Wszystkich Serdecznie..Pisze do was z zapytaniem tym ponieważ chcę sobie kupić router aby podzielić mój internet na dwa komputery.Moje łącze to MULTIMEDIA 512/256.Ma to być router przewodowy , bo mam 2 stacjonarne komputery i będę je podłączał kablem. Jeden komputer będzie do użytku codziennego a drugi jako...

Internet radiowy, sieć poprzez antenę panelową z końcówką wkręcaną