Ja mam ten sam problem kupilem Ameo w sieci T-mobile pytalem sie w kilku sklepach i powiedzieli mi ze najprostszym sposobem na zdiecie simlocka bedzie zgloszenie sie sklepu T-mobile powinni mi zdiac simlocka bez problemow, widzialem tez programy do sciagnia
Witam,Jako, ze postanowilem sobie sciagnac simlocka z mojej nokii E61 mam pytanko. Pogooglowalem troche i nie do konca rozumiem o co chodzi z tym zdalnym zdejmowaniem simlocka poprzez kod. Natrafilem na kilka takich stron, ktore oferuja zdjecie simlocka z tego telefonu. Ceny...
hejka mam pytanko-widze ze masz pojecia o ściaganiu simlockow a ja jestem zielona-mam do sciagnieciesimlocki z motorolii u9 i z nokii 2630 jak to sie robi? bardzo prosze o odpowiedz.kiedys sama sciagnelam sobie simlocka z sonyEricssona...
Na sprzedaż kolejna partyjka telefonow - Samsung SGH D500 - sam telefon z ładowarką, angeilskie Menu, bez simlocka, 100% sprawny.- Samsung SGH D500 - sam telefon, posiada wadę głośniczka, ktory trzeba wymienic, polskie menu, bez simlocka.- Samsung SGH D500 - sam telefon z ładowarką, posiada jakies dziwne kropki pod...
Witam, mam takie pytanko... czy mozna kodem sciagnac simlocka z nokii n70??? jesli tak prosil bym o link gdzie jest dostepny taki kalkulator lub o wyslanie mi kodu do sciagnieciasimlocka... telefon jest z sieci Plus imei: 359567011235004 model: n70jesli to mozliwe to z gory...
Witam.Chcialem zdjac simlocka z nokii 1209 ale w zadnym z kalkulatorow (jakie znalazlem - ok 10) nie ma do wyboru takiego modelu. Probowalem z modelem 1110 ale obawiam sie ze tylko przekroczylem limit prob.Jakiego programu uzyc do sciagnieciasimlocka `przez kabel`?Czy...
czy mial moze ktos taki problem: sciagnieto mi simlocka z noki 5300 ktora wczesniej dzialal w sieci era, po sciagnieciusimlocka tel wlasciwie nie dziala tzn. nie moge skopiwoac sobie listy kontaktow z karty sim (uzywam PLUSA) pojawia sie...