Posiadam Neostrade 1MB. Chcę poprzez router D-Link DSL G624T utworzyć sieć bezprzewodową w domu. Nie znam się za bardzo na tych sprawach dlatego też piszę. Normalnie łącze się poprzez modem Speedtouch330, wszystko działa jak trzeba. Teraz sprawa jak co do czego podłączyć, aby...
Tamta aukcja już minęła ale jest jeszcze jedna takiego samego routera Więc jeżeli sprawdzisz czy wszystko działa to będę go licytował tutaj link: http://www.allegro.pl/item160209152_router...an_idealny.html Tylko martwi mnie jedna rzecz.Czytałem gdzieś że ten router musi mieć...
witamaktulanie posiadam modem thomson speedtouch330 potrezbuje rozdzielic sgnal kabel+wifico proponujecie uzyc routera z usb czy pominac wogole ten modem i kupic jakis router z modemem?Nie wiem dokladnie na jakim laczu to dziala i jaki...
Net24 – usługa Netii oparta na technologii ADSL/ADSL2 umożliwiająca szerokopasmowy stały dostęp do Internetu. Odpowiednik Neostrady oferowanej przez TP.Warianty usługiOd lutego 2007 r. usługa Net24 jest również świadczona na liniach telefonicznych (TP) (Bitstream Access). Jest oferowana dla klientów (TP) korzystających z analogowych linii telefonicznych.Aktualnie oferowane jest sześć...
Tak, wiem, że było wiele razy, ale takiego konkretnego problemu jak mój nie znalazłem w żadnych wyszukiwarkach, a w każdym razie nie jego rozwiązania.Mam modem ST 330 i net z Netii, działa to OK pod Vistą 64 Home na routerze TP-Link, ale ostatnio router mi szwankuje i chciałem...
Dobra,nareszcie kupiłem router(Asmax Ar-804u).I jako że się na tym kompletnie nie znam mam kilka podstawowych pytań Otóż jakie są potrzebne mi kable(na dwa kompy PC i laptop)Jak narazie mam jeden kabel(podłączony pod laptopa z modemem SpeedTouch330)Z tego co się orjętuje to...
Ok sprawdziłem i necik śmiga. Możesz licytować. Jak coś mogę pomoc w konfiguracji. Mam routerSpeedTouch330 jest podłączony do kompa pod USBTak myslałem ze masz na USB wiec jak mówilem musisz kupic router z wbudowanym ADSL