Witam !Chciałbym kupić karte graficzną :ASUS GeForce 8500GT 512MB DDR2/128bit TV/DVIhttp://allegro.pl/item439338357_nowa_asus_...bit_tv_dvi.htmlMyślę, że cena 99zł jest dobrą ceną, ponieważ mam do wydania jedyne 150zł i chyba w tych pieniążkach nic lepszego nie znajdę. Jak możecie to napiszcie czy podejdzie do...
Witam.Chciałbym was poprosić o pomoc ponieważ mam problem z komputerem i nie potrafię sobie z nim poradzić Otóż mój komputer dziwnie się włącza, białe literki na czarnym tle są po przekręcane, tak samo w biosie.Oto zdjęcia: tak wyglądały te napisy gdy komputer normalnie się uruchamiał, a tak wyglądają w chwili obecnej.Mam jeszcze jeden problem, nie mogę zainstalować ...
Witam, zastanawiam się nad kupnem kartygraficznej i dlatego zadaje pytania na forum (jestem laikiem) więc prosze o wyrozumiałość Wiem że komp jest stary ale potrzebuje lepszej karty do tego zestawu- płyta główna ALiveNF6P-VSTA (czyli wejście PCI-expres, jeśli się mylę to...
Opis wydajności kart graficznych wbudowanych w laptopy. Aktualizacja Marzec 2017.Ranking kart graficznych do laptopaW DirectX 12.0 pod uwagę brana jest wydajność procesora w testach GPU.Pod uwagę brany jest: wynik 3D Mark, w nowszych kartach Heaven Dx11 benchmark oraz...
Ostatnia aktualizacja 08.07.2008Chciałbym w tym wątku poruszyć parę spraw dotyczących wyboru komponentów przy kupnie nowego komputera. Co prawda jest wszedzie mnóstwo watków z przyklejonymi gotowymi zestawami za daną cenę, ale wielu osobom nic to nie mówi a ja tutaj chciałbym omówić to z trochę innej strony. Mam nadzieję że pomoze to troche osobom które mają zamiar kupowac nowy komputer, a nie...
Witam mam do Wydania 1390zl max. Podam 7~~ informacji o kazdym komputerze ktorym sie zainteresowalem... Nie jestem jakims znawca, ale czas przyszedl by zmienic kompa. bo ten ktory obecnie mam ma 11 lat dziwne ze wytrzymal do dnia dzisiejszego do kazdego +okablowanie+obudowa+karta sieciowa+muzyczna+sterownikiO to...