Skocz do zawartości

tp link problem z kartą wifi tl wn722n

Wyniki znalezione na www.forum.tweaks.pl: tp link problem z kartą wifi tl wn722n

Problem z WiFi - rozłącza się na kilka sekund

Witam, ponieważ nie znalazłem rozwiązania mojego problemu na wielu forach, zakładam własny temat i proszę i pomoc. Dodam tylko, że jestem kompletnym amatorem, więc ewentualne porady proszę krok po kroku.Posiadam komputer stacjonarny z Windows 8.1, z kartą sieciową zewnętrzną Tp-...

Problem z internetem

Cześć. Odkąd zaktualizowałem laptop Lenowo G510 z Windows 8 do 10 mam problem z siecią bezprzewodową. Wifi wyszukuje sieci ale gdy próbuje się połączyć to albo łączy bez końca albo się połączy ale z komunikatem "ograniczone". Oczywiście internet nie działa.Na początku myślałem że wbudowana ...

Wybór karty wifi

Witam. W komputerze stacjonarnym bez żadnych problemów korzystałem z karty TP LINK TL-WN722N do czasu zmiany routera z Asusa RT-N10 na RT-N11. Niby to jest nowszy model z dwoma antenkami więc sygnał powinien być silniejszy a jest zupełnie...

Zaniki internetu przez wifi

Witam. Posiadam internet w komputerze stacjonarnym poprzez kartę wifi TP link TL-WN722N z routera ASUS RT-N11. Niestety często są zaniki internetu i nie da się z niego korzystać na tym komputerze. Wcześniej miałem router RT-N10 i nie było...

Karta wifi do PC

Witam rozważam zakup karty sieciowej na usb lub pci, za wszelką cenę chciałbym uniknąć kabla ale słyszałem opinię że takie karty wifi zrywają połączenia i ograniczają transfer. Nie chce mi się trochę wierzyć w to że nie potrafią zapewnić połączenia na poziomie zwykłego...

[recenzja] TP-LINK TL-WN722NC

Specyfikacja technicznaKarta WiFi TP-LINK TL-WN722NC, to nic innego jak model TL-WN722N. Różnią się tym, że ta pierwsza ma podstawkę w zestawie Karta

Jaka karta WiFi na USB?