Witam, ponieważ nie znalazłem rozwiązania mojego problemu na wielu forach, zakładam własny temat i proszę i pomoc. Dodam tylko, że jestem kompletnym amatorem, więc ewentualne porady proszę krok po kroku.Posiadam komputer stacjonarny z Windows 8.1, z kartą sieciową zewnętrzną Tp-...
Cześć. Odkąd zaktualizowałem laptop Lenowo G510 z Windows 8 do 10 mam problem z siecią bezprzewodową. Wifi wyszukuje sieci ale gdy próbuje się połączyć to albo łączy bez końca albo się połączy ale z komunikatem "ograniczone". Oczywiście internet nie działa.Na początku myślałem że wbudowana ...
Witam. W komputerze stacjonarnym bez żadnych problemów korzystałem z karty TP LINK TL-WN722N do czasu zmiany routera z Asusa RT-N10 na RT-N11. Niby to jest nowszy model z dwoma antenkami więc sygnał powinien być silniejszy a jest zupełnie...
Witam. Posiadam internet w komputerze stacjonarnym poprzez kartęwifi TP link TL-WN722N z routera ASUS RT-N11. Niestety często są zaniki internetu i nie da się z niego korzystać na tym komputerze. Wcześniej miałem router RT-N10 i nie było...
Witam rozważam zakup karty sieciowej na usb lub pci, za wszelką cenę chciałbym uniknąć kabla ale słyszałem opinię że takie kartywifi zrywają połączenia i ograniczają transfer. Nie chce mi się trochę wierzyć w to że nie potrafią zapewnić połączenia na poziomie zwykłego...
witam,od niedawna mam internet 100 Mbps i szukam szybkiej kartywifi na USB bo moja karta w laptopie nie wyrabia.Z jednej strony chciałbym taką:http://www.morele.ne...-wn725n-492621/czyli TP-LINK TL-WN725N typu nano - mała jak odbiornik do...
Witam serdecznie. http://allegro.pl/asus-zenfone-4-asus-vivobook-zestaw-i5794191329.html Na aukcji oferuję zestaw ASUS. Gdyby kogoś interesował sam telefon lub sam laptop, to proszę pytać w prywatnej wiadomości. Cena: 1850 zł za cały zestaw W skład zestawu wchodzą: 1. Podkładka A4-Tech (X7-200MP).2. Mysz ASUS UX300 (90-XB2P00MU00000-).3. Torba ASUS...