Skocz do zawartości

tp link tl wr543g konfiguracja

Wyniki znalezione na www.forum.tweaks.pl: tp link tl wr543g konfiguracja

Problem z ustawieniem sieci LAN

WitamMam internet z Multimedia. W modemie, którzy oni udostępniają są jakieś blokady, które nie pozwalają stworzyć prostej sieci (komputer PC i laptop, na PC udostępnione połączenie, laptop połączony z PC kabelkiem).Kupiłem więc router firmy TP-LINK, model tl-wr543g.Chciałem przez kabelek doprowadzić net do PC, a za...

Tp-Link tl-wr1043nd jako karta sieciowa drukarki

Jeszcze jedna dygresja.Sposób konfiguracji który opisałem działa na pewno z routerem TP-LINK WR543G bo to fizycznie zrobiłem. Sprawdziłem też z routerem telewizji kablowej Vectra i też działa. TP-LINK WR1043ND działa tutaj jako AP Client i...

konfiguracja routera tp-link tl-wr543g

witam mam problem z konfiguracją routera tp-link tl-wr543g, od razu zaznaczę że jestem zielony,sprawdzałem fora ale nic nie znalazłem, po kupnie go myślałem że bez problemu go podłącze jednak się przeliczyłem, wywolalem ustawienia przez przeglądarkę ustawienia routera,...

Logi - snog/hugeKue.class co to jest?

Zerknij raz jeszcze jak możesz, bo wyżej nie uruchomiłem programu jako administrator."HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Terminal Server\Wds\rdpwd\StartupPrograms" "" "" ""+ "rdpclip" "" "" "File not found: rdpclip""HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run" "" ...

Logi - snog/hugeKue.class co to jest?

Log z usuwania OTL zaraz wstanie z autorunsaAll processes killed========== OTL ==========64bit-Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7}\ deleted successfully.64bit-Registry key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7}\ deleted...

[cms/forum] Instalacja systemu wymiany linków (SWL)