Witam! Mam ten sam problem. Mam sony ericsson w200i i zdjęcie simlocka kosztuje 200 zł. Cena szokująca, ale prawie na każdym sony ericssonie nie da się zdjąć za 5zł simlocka. Pozdrawiam
Postanowilem odswiezyc ten temat, minelo troche czasu, moze cos sie ruszylo w temacie odblokowywania tego modeluotoz mam SE W200i, jak mozliwie najtaniej zdjac z niego simlocka z Ery, na czym polegaja te kody i tak ogolnie o co w tym chodzi? jestem raczej totalnym amatorem w tych sprawachps, jak sprawdzic jaki mam...
Postanowilem odswiezyc ten temat, minelo troche czasu, moze cos sie ruszylo w temacie odblokowywania tego modeluotoz mam SE W200i, jak mozliwie najtaniej zdjac z niego simlocka z Ery, na czym polegaja te kody i tak ogolnie o co w tym chodzi? jestem raczej totalnym amatorem w tych sprawachps, jak sprawdzic jaki mam cid?
Czy jest możliwość ściągnięcia simlock'a z sony ericssona w200i? jesli posiada juz nowe gniazdo to tak , chyba ze ma takie małe jak T610 czy K300 , sparadz wersje CID i softu ,jesli CID 50 czy tez CID 52 to jestesmy w domu , zajrzyj do tematy o K800i , przy CID 52 zasada zdjecia smoka jest ta sama
SiemaEj a slyszeliscie o tym ze da sie saiagnac, ale przez kabel trzeba jakis plik wykasowac, wie ktos moze jaki?? I jak to mozna zrobic normalnym programem do SE??czy wiesz możę cos więcej na ten temat ? bo musze też ściągnąc simlocka z w200i .
Z w200 jest o tyle problem, że ściągnięcie simlocka z tego telefonu kosztuje posiadacza urządzenia ok. 100 zł (musi wykupić logi) + zarobek więc wychodzi ok. 150 zł.
Witam!Chciałbym jeszcze raz odświeżyć temat i zapytać się, czy jest możliwość ściągnięci simlocka z w200i teraz?? Jeśli tak, to proszę o wytłumaczenie Z góry dzięki
Mam SE w200i w Orange a potrzebuje przejść na plusa.Jak mogę zdjąć simlocka?Bo są jakieś kody czy coś a ja nie mam pojęcia.w salonie byłam ale to jest masakra ile za zdjecie;/ Proszę o pomoc, PILNE.