Instrukcja jak zdjąć simlocka z telefonu Samsung Galaxy S GT-I9000 Android za darmo, krok po kroku:1. Pobieramy i rozpakuwujemy plik Generate Unlock Windows.zip. Plik można pobrać z tej strony.2. Podłączamy Samsunga do komputera.3. Uruchomiamy plik Generate_Code.bat.4. Znajdujemy linie Network Control Key: to jest nasz kod.5....
hejka mam pytanko-widze ze masz pojecia o ściaganiu simlockow a ja jestem zielona-mam do sciagniecie simlocki z motorolii u9 i z nokii 2630 jak to sie robi? bardzo prosze o odpowiedz.kiedys sama sciagnelam sobie simlocka z sonyEricssona w910i z sony Ericssonow umiec siagac ale...
może ktoś wytłumaczyć jak sciągnąć simlocka na nokie 6070 ? http://forum.idg.pl/telefony-f130-sciagani...sam-t85107.html - to mi nie działa...bardzo proszę bo to pilnew czym problem?NOKIA 6070IMEI: 354562014650718SIEĆ: PLUS#pw+707 210 023 552 735+1#Model: 6070IMEI:353246011953454Operator: ERAProszę pilnie bo nie mogę...
Serio? Nie ma innej mozliwosci,jak na przyklad program,czy tez Polska strona simlock cos tam...? Chodzi o sciaganieciesimlocka z Sony Xperia z3 Compact z sieci O2 oraz EE
poprosze o pelny opis sciaganiasimlocka z noki n70 z gory wielkie dzieki za poswiecenie czasu i poizdrawianie moge pobrac tego programiku skad mozna go pobrac jakas swiezsza informacje prosze dzieki z goryNOi mam pytanie dostales ten pelen opis jak mozna sciagnac z noki n70 simlocka...
Witam. Mam zamiar kupić telefon. Cena do 400 zl.l Musi posiadać conajmniej 1 GB pamięci i nie posiadać blokady simlock. Co proponujecie? Może SE W880i ?
HA!Dziala !Dzieki wielkie. nie rozumiem tylko czemu tak trudno o calculator do tego modelu http://forum.idg.pl/telefony-f130-sciagani...sam-t85107.htmlWitam,potrzebuję simlock dla:Model: Nokia 6020IMEI: 359748009242703Sieć: Plus GSMZ góry dziękuję #pw+251 695 170 013 736+1#